סגור
כנס לונדון קוקטייל פתיחה
(כלכליסט)

ועידת לונדון
טדי שגיא: "הוועידה ממנפת את היחסים בין ישראל לבריטניה. אין תחליף למפגש אנושי"

שגיא אמר את הדברים באירוע הפתיחה החגיגי של ועידת Mind the Tech של כלכליסט, שחוזרת ללונדון לראשונה אחרי 3 שנים. לאירוע הגיעו 500 יזמים, משקיעים ובכירים בריטים וישראלים. שגיא התייחס בדבריו לאפליקציית PAY, והציג פרויקט חדש: "הקמנו את Camden Market Hawley, אחד ממיזמי ההתחדשות הגדולים בעולם"

אחרי שלוש שנים של היעדרות בשל נגיף הקורונה, כלכליסט חזר ללונדון לוועידה המסורתית Mind the Tech London 2022, בשיתוף בנק לאומי ולאבטק.
לערב הפתיחה החגיגי שהתקיים ב-Labs Camden Market הגיעו 500 יזמים, משקיעים ובכירים בריטים וישראלים. כבכל שנה, הוועידה תתמקד בחדשנות, טכנולוגיה וקשרים עסקיים בין בריטניה וישראל.


יזמים, משקיעים, מובילי דעה ומעצבי מגמות שעשו את ביתם בבריטניה ייקחו חלק בוועידה היום, כשברקע מסעה החדש של בריטניה בעקבות הברקזיט ומאמצי ההתאוששות האיטיים מהמגיפה שטרם נגמרה. בלב הוועידה יעמוד עתיד העולם המשתנה, אם בשל הברקזיט או המגפה, אי הוודאות מייצרת הזדמנויות חדשות לדמיין את עתיד מגזרים שלמים - עתיד הכסף, התחבורה, העבודה או הגיימינג.

1 צפייה בגלריה
קוקטייל פתיחה ועידת Mind The Tech לונדון טדי שגיא
קוקטייל פתיחה ועידת Mind The Tech לונדון טדי שגיא
טדי שגיא בוועידה
(צילום: אוראל כהן)


טדי שגיא, יזם ואיש עסקים, אמר באירוע: "איזה כיף לראות את כולכם, כיף לחזור לוועידת כלכליסט בלונדון. מדהים שעברו שלוש שנים מהוועידה הקודמת. בשנים האלה בילינו המון שעות בזום ובפייס טיים. האמת היא שאין תחליף אמיתי למפגש אנושי. הוועידה הזאת שהפכה למסורת ממנפת את היחסים בין ישראל לבריטניה, האנשים המצוינים כאן ממשיכים לפעול כדי ששיתופי הפעולה האלה יתקיימו. אני שמח להציג פרויקט חדש - Camden Market Hawley Wharf, אחד ממיזמי ההתחדשות הגדולים בעולם, 50 דונם של מגורים, קולינריה ושופינג. 150 מתחמי מסחר, 60 מתחמי שתייה ומזון, 200 יחידות דיור בגדלים שונים, וגם בבילון - פארק שעשועים מקורה ענק.

"המתחם יוסיף כאלף מקומות עבודה במקום. לאחרונה חשפנו את pay - פתרון תשלומים מבוסס אוטומטציה, והשנה כבר נסלוק עסקאות בשווי 4 מיליארד דולר. פעם שאלו מה תהיה הגוגל הבאה, היום שואלים מה יהיה הפינטק הבא. הדלת שלנו פתוחה לרעיונות, זה ללא ספק העתיד של כולנו. אני רוצה להודות למו"ל כלכליסט יואל אסתרון, ומאחל כנס פורה ובהצלחה לכולם".
באירוע בירך גם רג׳ש אגרוואל, סגן ראש עיריית לונדון, שקרא להמשך הידוק היחסים בין המדינות: "אני רוצה להודות לטדי שגיא, הוא עשה עבודה מופלאה בקמדן מרקט", אמר אגרוואל. "לונדון וישראל כ"כ קרובות, אבל יש המון מה לעשות ביחד. למה לבוא ללונדון? לונדון היא כמו ניו יורק, וושינגטון די.סי, בוסטון, לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו ביחד - פיננסית, פוליטית, יצירתית וטכנולוגית. אנחנו מברכים אתכם לכאן, ומקווים להמשך שיתופי פעולה עם יזמים ישראלים".