סגור
גמר סטארט אפ פלוס

+StartUp
חברת Pickommerce AI Robotics זכתה בגמר תחרות +StartUp של כלכליסט ופועלים הייטק

החברה פיתחה רובוט מלקט המכונה דמבו, שעובד בקצב של 500-600 פריטים בשעה. מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית פועלים הייטק: "האנשים שנמצאים פה היום יצלחו את הדרך, לאו דווקא כי הם יאהבו מה שהם עושים, אלא כי הם סקרנים לגבי זה"

הזוכה בגמר תחרות הסטארט-אפים +StartUp של כלכליסט ובנק הפועלים היא חברת Pickommerce AI Robotics שפיתחה רובוט מלקט המכונה דמבו, שעובד בקצב של 500-600 פריטים בשעה ומסוגל לנתח את הפריט שמונח מולו באמצעות בינה מלאכותית, להבין כיצד להחזיק בו וכיצד לסדר אותו בתוך קופסא בצורה חכמה וחסכונית. למקום השני הגיעה חברת Blyp שפיתחה מערכת המנתחת את המידע של עסקי המסחר האלקטרוני ושולחת לבעל העסק הודעות בזמן אמת על תובנות עסקיות על החנות, המוצרים, הלקוחות והשיווק. ההודעות מסבירות מה התרחש בבית העסק, מה הפתרון המוצע וכיצד האירועים ישפיעו עליו.
2 צפייה בגלריה
 ועידת פינטק ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים
 ועידת פינטק ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים
ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים
(צילום: יריב כץ)
ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים העניק את הפרסים והודה לכלכליסט על היוזמה. הזוכים במקום הראשון ייהנו מפרס כספי של 40 אלף שקל, 4 שעות ליווי יועץ מומחה מטעם פועלים הייטק, ו-40 אלף שקל מתנה לפרסום בכלכליסט דיגיטל.
זו השנה השלישית בה מתקיימת תחרות StartUp+ של כלכליסט בשיתוף פועלים הייטק שנועדה ללוות ולהזניק סטארט־אפים בראשית דרכם לצמיחה. במסגרת פעילות זו 20 סטארט־אפים נבחרים שעלו לחצי הגמר זכו לקחת חלק בסדנת הכשרה ייחודית בשיתוף תוכנית ZELL ליזמות מאוניברסיטת רייכמן, בה קיבלו כלים מעשיים וטיפים שיסייעו להם להפוך בעתיד לחברה מצליחה ואולי אפילו ליוניקורן. ששת הסטארט־אפים שהגיעו לקו הסיום הופיעו הבוקר באירוע גמר חגיגי מול חבר שופטים מקרב הקרנות המובילות בישראל.
"האנשים שנמצאים פה היום יצלחו את הדרך, לאו דווקא כי הם יאהבו מה שהם עושים, אלא כי הם יהיו סקרנים לגבי זה", אמרה מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית פועלים הייטק, שפתחה את האירוע. "נזכרתי הבוקר באמירה שקראתי פעם שאנחנו כמנהלים, משפיעים, עובדים, לא משנה באיזה כובע, מאוד רוצים שיהיו לידינו אנשים שלאו דווקא אוהבים את מה שהם עושים, אלא מאוד סקרנים לגבי זה. ואיך זה מתחבר לכאן? זה מתחבר לנושא של הדרך. כי מי שסקרן יידע לצלוח את הדרך יותר טוב, הוא ידע להסתכל על הדברים מחוץ לקונבנציה, להיות עם עצמאות מחשבתית וחופש, לעשות פיבוט כשצריך ולהתמודד עם הדברים. את יצר הסקרנות הזה אנחנו מחפשים לא רק אצל היזמים שפה אלא גם ביום יום".
2 צפייה בגלריה
גמר תחרות סטארט אפ פלוס הכרזה על הזוכים
גמר תחרות סטארט אפ פלוס הכרזה על הזוכים
גמר תחרות סטארט אפ פלוס הכרזה על הזוכים
(צילום: אוראל כהן)
שופטי התחרות: רננה אשכנזי, שותפה מנהלת בקרן Grove Ventures; ד"ר ירון דניאלי, שותף ומנהל קרן aMoon Alpha ;מיכל הרצוג־קיסוס, מנכ"לית פועלים הייטק; טל סלובודקין, שותף מנהל בקרן StageOne ; גיא ימין, שותף מנהל בקרן TPY; יאיר קסוטו, שותף בקרן פיטנגו; מיה פיזוב, שותפה בקרן אמיתי ונצ'רס; יעל אלרואי, שותפה בקרן ויולה ונצ'רס; רותם אלדר, שותף מנהל בקרן D10; נופר עמיקם, שותפה מנהלת בקרן גלילות קפיטל פרטנרס; אביחי ניסנבאום, שותף מנהל בקרן lool ventures ; אסף ורהפט, שותף בקרן UpWest Ventures; עמנואל תימור, שותף מנהל בקרן Vertex Venture ואליחי וידל, עורך CTech .