סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
דין אגרון רון וידר Dean Agron Ron Vider founders Oxeye
דין אגרון ורון וידר, מייסדי אוקסיי (צילום: David Garb)

פרסום ראשון
גיטלאב רוכשת את חברת הסייבר הישראלית אוקסיי ב-40-30 מיליון דולר

GitLab מציעה פלטפורמה לפיתוח תוכנה בקוד פתוח ונסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של יותר מ-8.5 מיליארד דולר. Oxeye מפתחת מערכת ייעודית לבדיקות אבטחה מתקדמת

חברת גיטלאב (GitLab), המציעה פלטפורמה לפיתוח תוכנה בקוד פתוח, רוכשת את חברת הסייבר הישראלית אוקסיי (oxeye) בכ-40-30 מיליון דולר, כך נודע לכלכליסט. זו הרכישה השנייה של גיטלאב בישראל, לאחר שרכשה בעבר את חברת פאזיט במיליוני דולרים בודדים. oxeye לא הגיבה לפניית כלכליסט.
Oxeye הוקמה על ידי דין אגרון (מנכ"ל) ורון וידר (סמנכ״ל טכנולוגיה, בוגר 8200). על פי הערכה, החברה מעסיקה היום מעל ל-20 עובדים. המערכת הייעודית שמפתחת החברה לבדיקות אבטחה מתקדמת מאפשרת למפתחים ולאנשי אבטחה לאתר ולפתור חולשות אבטחה עוד במהלך תהליך הפיתוח. עד היום גייסה אוקסיי מעט יותר מ-10 מיליון דולר, בין היתר מדל קפיטל, אינטל קפיטל, מרלין ונצ'רס, i3 ,morevc ואחרים.
GitLab מציעה פלטפורמה מלאה לצרכי פיתוח תוכנה הכוללת את הרכיבים הדרושים לעבודה יומיומית של מפתחי תוכנה, משלב ניהול המשימות ועד ניטור האפליקציה בסביבת הפרודקשן. GitLab היא חברת ה-remote הגדולה בעולם ונסחרת לפי שווי שוק של מעל ל-8.5 מיליארד דולר בנאסד"ק.