סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
 תמר רפפורט דגים סמנכ”לית כספים ותפעול ב אמדוקס
תמר רפפורט דגים, סמנכ”לית כספים ותפעול באמדוקס (צילום: אביגיל עוזי)

למרות המשבר בענף, באמדוקס מחפשים עובדים: "יש לנו מאות משרות פתוחות"

תמר רפפורט דגים, סמנכ"לית תפעול וכספים באמדוקס, התייחסה בשיחה עם "כלכליסט" למשבר בהייטק ואמרה: "אנחנו ממשיכים לעמוד בתוכנית האסטרטגית שיצאנו איתה לדרך. אי אפשר להתעלם ממה שקורה ברמת המאקרו, אבל אנחנו לא רואים האטה כיום"

"יש לנו מאות משרות פתוחות", אמרה תמר רפפורט דגים, סמנכ"לית תפעול ראשית וסמנכ"לית הכספים של אמדוקס (Amdocs), בשיחה עם "כלכליסט". "אנחנו ממשיכים לעמוד בתוכנית האסטרטגית שיצאנו איתה לדרך. אי אפשר להתעלם ממה שקורה ברמת המאקרו, אבל אנחנו לא רואים האטה כיום".
חברת אמדוקס, ספקית תוכנה ושירותים לחברות מדיה ותקשורת, דיווחה הלילה על תוצאותיה ברבעון השני. על פי הנתונים, רשמה החברה הכנסות שיא של 1.16 מיליארד דולר ברבעון, גידול של 8.8% לעומת הרבעון המקביל ב-2021. מנגד, אמדוקס רשמה ירידה ברווח הנקי, שעמד על 128.4 מיליון דולר, לעומת רווח נקי של 146.1 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. בסתיו הקרוב צפויה החברה לעבור לקמפוס החדש שהיא מקימה ברעננה.
"החברה הולכת לייצר מזומנים בסכום של כ-650 מיליון דולר ללא ההשקעה בקמפוס", אמרה רפפורט דגים. "אנחנו גדלים בכל העולם ומנסים מאוד לגדול בפריפריה, בנצרת, בשדרות וגם ברעננה, ומתרגשים לקראת המעבר לקמפוס החדש. בנצרת יש לנו כ-300 עובדים כיום, ויש שם צמיחה משמעותית שלנו. יש שם את כל גווני האוכלוסייה וזה עובד נפלא. בשדרות הגדלנו את המרכז, השקענו רבות ברמת הנראות שלו ובנינו שם מרכז הייטק מתקדם".
רפפורט דגים סיפרה כי אמנם בתקופה האחרונה הם עדים לפניות רבות מצד עובדים, אך עדיין מתקשים לגייס. "לאור הירידה של הזוהר של הסטארט-אפים, אנחנו רואים עובדים שחוזרים אלינו ועובדים רבים פונים אלינו", היא אומרת. "יש לנו מאות משרות פתוחות, ועדיין קשה מאוד לגייס עובדים, למרות המצב. 40% מהמשרות שלנו מתמלאות על ידי אנשים שעובדים אצלנו, ואנחנו גאים מאוד על כך שאנחנו מאפשרים להם להתנייד בתוך החברה. לנו חשוב לא רק לגייס אותם, אלא גם איך לשמר אותם בתוך החברה".
"אנחנו מקבלים היום פניות מהרבה עובדים שרואים באמדוקס מקום בטוח לעבוד בו", הוסיפה רפפורט דגים. "הרבה מחפשים מקום שהוא לא לטווח קצר. השינוי שקורה הוא יחסית חדש, חברות רבות מצמצמות".