סגור
משרדי אמדוקס ב רעננה  AMDOCS
משרדי אמדוקס ברעננה (אוראל כהן)

חצי הכוס: אמדוקס רשמה הכנסות שיא, לצד נפילה ברווח

הכנסות חברת התוכנה עלו ברבעון השני ב-8.8% ל-1.16 מיליארד דולר, אך הרווח הנקי נחתך ל-128.4 מיליון דולר מ-146.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד; מניית אמדוקס עלתה אמש בוול סטריט ב-4.8% במסחר המאוחר, שווי החברה - 10.53 מיליארד דולר

חברת אמדוקס Amdocs, ספקית תוכנה ושירותים לחברות מדיה ותקשורת, דיווחה הלילה על תוצאותיה ברבעון השני. על פי הנתונים רשמה החברה הכנסות שיא של 1.16 מיליארד דולר ברבעון, גידול של 8.8% לעומת הרבעון המקביל ב-2021.
החברה אף דיווחה שרשמה הכנסות שיא של 788 מיליון דולר בצפון אמריקה, המהוות גידול של 14.9% ושיא של הכנסות במסגרת חוזי שירותים מנוהלים בסך של 718 מיליון דולר ארה"ב, המהווים כ-62% מסך ההכנסות.
החברה אף מדווחת על שיא בצבר ההזמנות לשניים-עשר החודשים הבאים בסך של 3.95 מיליארד דולר ארה"ב. מנגד, אמדוקס רשמה ירידה ברווח הנקי שעמד על 128.4 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 146.1 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.
החברה מדווחת שהיא מתכוונת לעמוד בתחזית ההכנסות שלה לשנה הקרובה: "הביצועים האיתנים שלנו ברבעון השלישי (הנוכחי) משקפים ביקוש חזק למוצרים ולשירותים של אמדוקס במנועי הצמיחה האסטרטגיים המרכזיים שלנו, בהם מוניטיזציה של 5G, המעבר לענן, מודרניזציה דיגיטלית ואוטומציה של רשתות. נוסף ליכולות ביצוע חזקות, מומנטום המכירות שלנו המשיך להיות חזק גם ברבעון זה". כך לדברי שוקי שפר, נשיא ומנכ"ל Amdocs Management Limited.
עוד הוסיף שפר כי "חתמנו על עסקה רב-שנתית להאצת הטרנספורמציה הדיגיטלית של Vodafone Germany על מנת להרחיב את היצע השירותים שלנו בתחום הבטחת הענן (Cloud Assurance) ורשת הענן מבוססת SaaS, הכרזנו גם על הרכישה המתוכננת של MYCOM OSI, מהלך צמיחה אסטרטגי שמתבסס על רכישות מוצלחות נוספות שלנו בתחום הרשת והענן".
מניית החברה עלתה אמש בוול סטריט ב-4.8% במסחר המאוחר אחרי פרסום הדוחות. שווי אמדוקס - 10.53 מיליארד דולר. אמדוקס מעסיקה כיום כ-31 אלף עובדים.