סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
בר מור ליאור דולינסקי ו נועם קאהן מייסדי הסטארט אפ Agora
בר מור, ליאור דולינסקי ונועם קאהן, מייסדי הסטארט-אפ Agora (צילום: ברק רדונסקי)

הסטארט-אפ Agora גייס 34 מיליון דולר לפלטפורמת ההשקעות בנדל"ן

הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה לפני חמש שנים ל-63 מיליון דולר. הפלטפורמה שפיתחה Agora מרכזת נתונים ומידע פיננסי ומבצעת  חישובי עמלות, תשואה, מיסוי והנהלת חשבונות עבור בעלים של נכסים להשכרה 

סטארט-אפ הפינטק Agora, המפתח פלטפורמה לניהול השקעות בנדל"ן, גייס 34 מיליון דולר בסדרה B. הסיבוב הובל על ידי קרן ההון סיכון Qumra Capital, בהשתתפות המשקיעים הקיימים Insight Partners ו-Aleph. הגיוס החדש מביא את סך ההשקעות בחברה מאז הקמתה ל-63 מיליון דולר. בתוך כך, סיון שמרי דהן מקומרה תצטרף לבורד של החברה.
מנכ"ל החברה בר מור אמר ל"כלכליסט" כי רוב הגיוס, כ-30 מיליון דולר, נכנס לקופת החברה והשאר שימש להשקעת סקנדרי לרכישת אחזקות של משקיעים קטנים ואנג'לים. "שווי החברה עלה משמעותית לעומת הגיוס הקודם, השווי יותר מהכפיל את עצמו", אמר.
אגורה הוקמה בשנת 2019 על ידי בר מור (מנכ"ל), ליאור דולינסקי (מנהל מוצר) ונועם קאהן (מנהל פיתוח), שהכירו בעת שירותם הצבאי ב-8200. החברה מעסיקה 110 עובדים בתל אביב ובניו יורק.
החברה פועלת כיום בעיקר בצפון אמריקה, אירופה וישראל ותשתמש בכספי ההשקעה לפיתוח מוצרים חדשניים, הגדלת מערך השיווק והמכירות והתרחבות לשווקים חדשים, כולל מרכז ודרום אמריקה ואוסטרליה.
"בארצות הברית, הדיור להשכרה מאוד נפוץ ורוב היזמים קונים נכס ומשביחים אותו. אנחנו עושים את כל מערכת התקשורת של יזמי הנדל"ן מול המשקיעים שעובדים איתם", הסביר מור. "אנחנו עובדים בעיקר עם מתחמי מגורים, ריטייל, מחסנים, מלונאות ובעיקר עם לקוחות מארצות הברית אבל גם מדרום אמריקה ומדינות נוספות בעולם. יש נדל"ן בשווי 150 מיליארד דולר שמתנהל דרכנו. יש לנו גם פעילות בישראל עם גופי השקעות מובילים שיש להם פעילות נדל"ן בחו"ל. המערכת שלנו רחבה מאוד וזה מקשה על מתחרים להקים מערכת דומה המושתתת על הרבה ידע ואינטראקציות".
פלטפורמת הSaaS שפיתחה Agora מרכזת נתונים ומידע פיננסי, מבצעת אוטומציה לתהליכים ידניים, חישובי עמלות, תשואה, מיסוי, הנהלת חשבונות ומרכיבים נוספים ומנגישה את כל הנתונים הן לחברות והן למשקיעי נדל"ן באופן שקוף, נאמן למציאות וללא סיכון לאבטחת מידע. בעזרת Agora יכולים העוסקים בענף להתמקד בעשייה, לשפר את השירות וחוויית הלקוח ולקבל החלטות על בסיס מידע מדויק בזמן אמת. המערכת מאפשרת לכל משתמש להתאים אותה לצרכיו, למודל ההשקעות שלו ולמשקיעים, ומאפשרת במקרה הצורך שיתוף מידע בקלות עם אנשים נוספים.
בין לקוחותיה של Agora חברות מובילות בארה"ב ובארץ, בהן Decron Properties Beachwold, אלקטרה נדל״ן, אלטשולר שחם, מגדל שוקי הון, בית השקעות הראל, ועוד.