סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט טק
קארמה גייסה 25 מיליון דולר עבור טכנולוגיית קניות אונליין

את הסבב הובילו Target Global ו-MoreTech Ventures, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים NFX ו-Altair Capital; בחברה, שהוקמה ב-2014 על ידי רונן יובל הוך ויונתן פרידמן, 65 עובדים. פרידמן: "הגיוס יסייע לנו להרחיב את ליבת ה-AI של תוסף הקניות"

חברת הסטארט-אפ קארמה, שמפתחת טכנולוגיה המסייעת בקניות אונליין, גייסה 25 מיליון דולר בסבב A. את הסבב הובילו Target Global ו-MoreTech Ventures, והשתתפו בו המשקיעים הקיימים NFX ו-Altair Capital. החברה, שהוקמה ב-2014 על ידי רונן יובל הוך, סמנכ"ל התפעול, ויונתן פרידמן, המנכ"ל, תשתמש בהון שגייסה להגדלה משמעותית של מצבת העובדים בחברה. בחברה 65 עובדים, 35 מהם בתל אביב ו-30 בארצות הברית ובבלארוס. עד היום גייסה החברה 34 מיליון דולר.
תוסף הקניות של Karma מציע כלי ידידותי לתכנון קניות, מאתר אוטומטי של מבצעים, הטבות כספיות, מעקב מחירים, מלאי ותכונות מתקדמות נוספות בפיתוח. "הגיוס יסייע לנו להרחיב את ליבת ה-AI של תוסף הקניות ולעשות שימוש בלמידת מכונה כדי לספק יכולות מתקדמות למשתמשים שלנו ולהרחיב את ההתחייבות שלנו למחיר הטוב ביותר בשוק", מסר יונתן פרידמן, מייסד משותף ומנכ"ל Karma. "מאחורי הקלעים אנו בונים עתה את רשת הקניות הדיגיטלית הרחבה בעולם. היא תאפשר לנו לנצל הזדמנויות מסחריות נוספות בשווקים קרובים לתחום הנוכחי שלנו".
מהחברה נמסר שבמהלך שנת 2021 היא חסכה 144 מיליון דולר ל-3 מיליון משתמשי האפליקציה שרכשו מוצרים באתרים. רשת השותפים שלה כוללת את Sephora, Net-A-Porter, Urban Outfitters, Farfetch ו-Macy's.
1 צפייה בגלריה
Ronen Yuval - Hoch (left) and Jonathan Friedman Karma Founders
Ronen Yuval - Hoch (left) and Jonathan Friedman Karma Founders
מייסדי קארמה, רונן יובל הוך, סמנכ"ל התפעול, ויונתן פרידמן, המנכ"ל
(צילום: גיל חיון)
"מגפת הקורונה האיצה את התפתחות המסחר האלקטרוני בעשר שנים בתוך שישה חודשים", מסר שמואל חפץ, שותף כללי וסגן יו"ר Target Global. "בין הנתונים המרשימים יש לציין כי 2 מיליארד לקוחות מסחר אלקטרוני רכשו בשנת 2020 מוצרים ושירותים בהיקף של 6.2 טריליון דולר. אנו מאמינים כי Karma יכולה להפוך למובילת השוק על ידי אוטומציה של חוויית הקניות. תוסף הקניות של Karma מבוסס AI המותקן בדפדפן משדרג ללא הכר את חוויית הקניות והופך את הקניות ליעילות וכדאיות יותר".
"Karma יצאה למשימה לשפר את חוויית הקניות של כל צרכן ולהבטיח כי אף אחד לא יחמיץ מוצר או ישלם יותר ממה שצריך", מסר גיגי לוי-וייס, שותף ב-NFX.