סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

רדיט בוחנת שימוש ב-NFT כתמונת פרופיל

הרשת החברתית מתכננת ללכת בעקבות טוויטר, שכבר מאפשרת זאת למשתמשיה. על פי הדיווחים, רדיט תאפשר שימוש בכל סוג של NFT לצורך העניין ולא רק באלה שהיא שחררה בעצמה אשתקד, המכונים CryptoSnoos. "אנחנו כל הזמן בודקים דרכים לספק שווי למשתמשים ולקהילות"

ברדיט בודקים מאפיין חדש שיאפשר למשתמשים להפוך כל NFT שבבעלותם לתמונת הפרופיל - ולא רק NFT המבוססים על את'ריום של רדיט המכונים CryptoSnoos ושוחררו בכמות מוגבלת בשנה שעברה. מאפיין דומה שמאפשר למשתמשים להפוך NFT שבבעלותם לתמונת הפרופיל הושק גם לאחרונה בטוויטר, שם התמונות עצמן מספקות מידע על ה-NFT כשמקליקים עליהן ומופיעות בצורת משושה כדי להבחין ביניהן לתמונת הפרופיל הסטנדרטית של טוויטר. עם זאת, לא פורסמו עדיין פרטים לגבי האופן שבו יתמכו ברדיט ב-NFT.
בהצהרה שנמסרה לאתר TechCrunch הסבירו ברדיט כי המבחן הספיציפי הזה עוד בשלביו המוקדמים ביותר ועדיין לא זמין למשתמשים באתר. "אנחנו כל הזמן בודקים דרכים לספק שווי למשתמשים ולקהילות ברדיט, ובשלב זה אנחנו בוחנים את היכולת להשתמש ב-NFT כתמונת פרופיל (אווטארים) ולוודא בעלות", מסר דובר רדיט טים ראטשמידט. "זהו מבחן קטן ופנימי ולא התקבלו עדיין כל החלטות לגבי הרחבה או הגדלה של היכולת".
1 צפייה בגלריה
רדיט Reddit פורומים
רדיט Reddit פורומים
רדיט. מהלך מסקרן או גימיק אידיוטי?
(צילום: בלומברג)
ברדיט מתנסים לאחרונה ביוזמות שונות הקשורות ל-NFT ואף הקדישו עמוד לפעילויות הקשורות ל-NFT ב-nft.reddit.com. בינתיים העמוד מתמקד בעיקר ב- CryptoSnoos, שהן, כאמור, המזכרות הדיגיטליות של רדיט, המורכבות מצורות שונות של התמונה של Snoo – הקמע החייזרי של רדיט. עם זאת, התגובות ל-CryptoSnoos היו מעורבות: רבים בקהילות של רדיט זעמו על ההתרחבות ל-NFT, שמוגדרים כ"אידיוטים" או "גימיק", בעוד שאחרים חששו מהמחירים הגבוהים של ה-NFT, שלא מאפשרים ליותר מדי אנשים לקחת חלק במערכת. היו גם מי שהביעו סקרנות טבעית ואפילו תמיכה במאמצים.
מרדיט נמסר עוד כי אין תוכניות להשיק עוד CryptoSnoos, שכן גם זה היה רק מבחן ראשוני. המבחן הנוכחי ברדיט אובחן לראשונה על ידי המפתח נימה אוג'י, שזיהה באנר באפליקציית הרשת של רדיט. "ה-NFT שלכם הוא עכשיו האווטאר שלכם!" נכתב בבאנר. "תוכלו עכשיו להשתמש במזכרות הדיגיטליות שלכם כאווטאר שלכם ברדיט". אולם, לפי אוג'י כפתור ה"התחל" לא פעל כשניסה אותו.
ברדיט לא פרטו על סוגי הבלוקצ'יין שיתמכו במאפיין החדש.