סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה
מנכ"ל מיקרוסופט סאטיה נאדלה (צילום: בלומברג)

לאחר פיטורי הענק בינואר: מיקרוסופט יוצאת בסבב פיטורים נוסף

החברה אישרה כי תבצע עוד קיצוץ בכוח האדם שלה לאחר שבינואר הכריזה על פיטורי 10,000 עובדים. מספר המפוטרים הכולל עדיין לא ידוע; במדינת וושינגטון, שבה שוכן המטה של מיקרוסופט, יפוטרו 276 עובדים. "התאמות ארגוניות והתאמות בכוח האדם הן נחוצות והן חלק מהניהול השוטף של העסק שלנו", מסר דובר החברה

מיקרוסופט אישרה כי תבצע עוד סבב פיטורים, זאת בנוסף לקיצוצים עליהם הוכרז בינואר, שהסתכמו בפיטורים של 10,000 עובדים, שהיוו 5% מכוח האדם, כך לפי דיווח באתר CNBC.
דובר החברה אמנם לא פירט את המספר המדויק של המפוטרים, אך במסמכים שהגישה החברה לרשויות במדינת וושינגטון, שם שוכן המטה שלה, היא ציינה כי יפוטרו 276 עובדים במדינה, מתוכם 210 עובדים במשרדים ועוד 66 עובדים מרחוק.
לפי פוסטים שפורסמו בלינקדאין וברשתות חברתיות אחרות, מרבית המפוטרים הם מתחומי המכירות, התמיכה ושירות הלקוחות. "התאמות ארגוניות והתאמות בכוח האדם הן נחוצות והן חלק מהניהול השוטף של העסק שלנו", מסר הדובר. "נמשיך לתעדף ולהשקיע בתחומים בעלי פוטנציאל צמיחה לעתיד שלנו ובתמיכה בלקוחות ובשותפים שלנו".
חברות טכנולוגיה גדולות, ובהם אמזון וגוגל, החלו השנה במהלכי קיצוצים ופיטורים לאחר שגייסו עובדים רבים בתקופת הקורונה. השנה הפיסקאלית של מיקרוסופט החלה ב-1 ביולי, ולפי הדיווחים החברה נוטה לעתים לבצע שינויים בעסקים שלה בתחילת שנה פיסקאלית.