סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

נחשף בכלכליסט
חברת הפוד-טק פיוצ'ר מיט השלימה גיוס ענק של 347 מיליון דולר

הגיוס עליו דווח לראשונה בכלכליסט - הגדול ביותר בתחום הפוד-טק - נעשה לפי שווי של 600 מיליון דולר לחברה; בין המשקיעים: יצרנית הבשר טייסון פודס וקרן ההשקעות בתחום במזון של ADM - מנורה מבטחים השקיעה 30 מיליון דולר

פיוצ'ר מיט סיימה את הגיוס הענק והגדול ביותר של חברת פוד טק, 347 מיליון דולר לפי שווי של 600 מיליון דולר לפני הכסף.

הגיוס עליו פורסם לראשונה בכלכליסט לפני כשבועיים, הובל ע"י קרן ההשקעות של חברת ADM, מתחום המזון, טייסון פודס - יצרנית הבשר השנייה בגודלה בעולם, S2G Ventures ו-Bits X Bites.
גם חברת הביטוח הישראלית מנורה מבטחים השתתפה בגיוס, עם השקעה של 30 מיליון דולר - מנורה, שתחום ההשקעות בה מנוהל בידי ניר מורוז, השקיעה 2.5 מיליון דולר בסבב הקודם ומורווחת עליו על הנייר פי 6.5.
החברה מרחובות שהוקמה ב-2018 בידי פר' קובי נחמיאס מהאוניסברסיטה העברית פיתחה בשר מתורבת בטעמי עוף ובקר, ונמצאת בהליכים רגולטוריים לאישור מוצריה במספר מדינות. כספי הגיוס מיועדים להקמת מפעל לייצור מסחרי של מוצריה בארה"ב, כשהשאיפה היא להוציא מוצרים לשוק כבר בשנה הקרובה. כיום מייצרת החברה בכמויות קטנות ברחובות.
החברה הודיעה גם על הפחתה משמעותית במחירי מוצריה, לתמחור הזול בענף. מחיר של קילו עוף ממוצריה עומד כעת על 17 דולר (1.7 דולר למנה), לאחר שביוני הצליחה להפחית את המחיר מ-96 דולר לק"ג, ל-36 דולר.

1 צפייה בגלריה
ניר מורוז משנה למנכ"ל ומנהל אגף השקעות מנורה מבטחים
ניר מורוז משנה למנכ"ל ומנהל אגף השקעות מנורה מבטחים
ניר מורוז משנה למנכ"ל ומנהל השקעות במנורה מבטחים
(צילום: יעל צור)