סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
Whatslly הישראלית גייסה 11 מיליון דולר בהובלת אורן זאב

החברה פיתחה פלטפורמה למערכי מכירות, שמחברת בין מערכות ה-CRM לאפליקציות מסרים מיידיים ומסייעת לחברות לנהל באופן שוטף ויעיל את המכירות באפליקציות. בין לקוחותיה: טלפוניקה, פולקסווגן וסובארו

הסטארט-אפ הישראלי Whatslly הודיע על גיוס סיד בהיקף של 11 מיליון דולר, בהובלת משקיע ההון סיכון הישראלי אורן זאב דרך קרן Zeev Ventures. בסבב השתתפה גם הקרן Base Ventures ומשקיעים אסטרטגיים נוספים. החברה מעסיקה כיום 15 איש במשרדיה בתל אביב, ועד עתה פעלה כחברת בוטסטראפ (חברה במימון עצמי).
החברה פיתחה פלטפורמה למערכי מכירות שמחברת בין מערכות ה-CRM לאפליקציות מסרים מיידיים. היא מאפשרת לחברות לנהל את המכירות שלהן באפליקציות תוך חיבור ישיר של מערכות הבק-אופיס לצ'טים. הפתרון של החברה הוא תוסף תוכנה קל להתקנה ולשימוש, ללא קוד, שמאפשר לחברות לעקוב אחר האינטראקציות עם הלקוחות ולהציף את התובנות בזמן הנכון.
יכולות עיבוד הדאטה של הפלטפורמה מבוססות על בינה מלאכותית והמערכת מאפשרת לאנשי מכירות לבצע פעולות כמו צפייה בנתוני הלקוח, יצירת אנשי קשר חדשים וביצוע משימות תוך כדי התכתבות עמו. בנוסף, הצ'טים עם הלקוחות בוואטסאפ מסונכרנים באופן אוטומטי והמידע שבהם הופך למשאב ארגוני חשוב המאפשר התאמה אישית והפקת מודיעין עסקי.
מיסדי החברה, שהוקמה ב-2019, הם יניר קליסר מתל אביב ודבורה פאלאסיוס ואנזו מסאו פאולו שבברזיל. שני המייסדים מעולם לא נפגשו נוכח מגפת הקורונה וכל התקשורת ביניהם התנהלה באמצעות פלטפורמות של מסרים מידיים.
מאז הקמתה, Whatslly צמחה פי 10 משנה לשנה וצברה כבר 70 לקוחות משלמים ב-35 מדינות, ביניהם פולקסווגן, סובארו, XP Investimentos, טלפוניקה, Toro by Santander Bank, Edenred ו-Great Place to Work. במהלך שנת 2020 הושקה המערכת בחנות האפליקציות AppExchange של סיילספורס.
1 צפייה בגלריה
יניר קליסר מתל אביב ודבורה פאלאסיוס ואנזו
יניר קליסר מתל אביב ודבורה פאלאסיוס ואנזו
יניר קליסר ודבורה פאלאסיוס ואנזו, מייסדי וואטסלי
(צילום: סוארז כריסטיאנו)
"כבר הרבה שנים אנשי מכירות משתמשים בערוצי מסרים מידיים - וספציפית בוואטסאפ - כדי לדבר עם לקוחות", אומר יניר קליסר, מנכ"ל החברה ומייסד משותף. הקורונה האיצה את המגמה הזאת באופן משמעותי והחיבור ל-CRM של סיילספורס נהיה קריטי כדי לאפשר לחברות לנטר את חווית הלקוח ולנתח ולשפר תהליכי מכירה".
"הנתק בין הפופולריות הבינלאומית של ווטסאפ לבין השימוש בה ככלי תקשורת של עסקים עם לקוחות הוא מדהים" מסכם המשקיע אורן זאב. "Whatslly היא הפלטפורמה המקיפה הראשונה שמגשרת על הפער והיא תאפשר לעסקים לנצל את התכונות של מערכות השיחות של אנשי מכירות, שבהן הם עושים שימוש יום יומי".