סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
עמיעד סוטו מנכ"ל ומייסד Guesty ורד רביב שוורץ נשיאת גסטי וסמנכ"לית התפעול
ורד רביב שוורץ נשיאת גסטי וסמנכ"לית התפעול ועמיעד סוטו מנכ"ל ומייסד Guesty (Eyal Toueg)

ניהול נכסים להשכרה לטווח קצר: חברת Guesty הישראלית גייסה 130 מיליון דולר

החברה שמספקת תוכנה לניהול ותפעול נכסים להשכרה לטווח קצר, גייסה את הסכום בסבב F. גסטי מעסיקה כיום 750 עובדים ב-15 משרדים גלובליים, בהם למעלה מ-250 מפתחים ואנשי מוצר. אתמול דיווחה חברת הסייבר הישראלית Cyera כי גייסה 300 מיליון דולר

חברת גסטי (Guesty) שמספקת תוכנה לניהול ותפעול נכסים להשכרה לטווח קצר, גייסה 130 מיליון דולר בסבב F. את הסבב הובילה חברת ההשקעות הגלובלית KKR, בהשתתפות Inovia Capital והמשקיעים הקיימים Apax, MSD ו-Sixth Street. החברה לא מוסרת את שוויה בעת הגיוס אך על פי הערכה זה עמד על כ-900 מיליון דולר - עליה משמעותית מהגיוס הקודם. מתוך סכום הגיוס, כ-40 מיליון דולר היו בעסקאות סקנדרי ששימשו לרכישת אחזקות של בעלי מניות קיימים.
מדובר בגיוס גדול נוסף בתוך יממה, לאחר שאתמול דיווחה חברת הסייבר הישראלית Cyera כי גייסה 300 מיליון דולר.
מחזור המכירות של גסטי מוערך בכ-100 מיליון דולר קצב מכירות שנתי ועסקאות בכ-4 מיליארד דולר בשנה עוברות במערכות החברה.
בשיחה עם כלכליסט אומרת ורד רביב שוורץ, נשיאה ו-COO בחברה: "תכננו שהגיוס הקודם יהיה האחרון ויש לנו כסף ממנו ולא הייתה תוכנית יזומה לצאת לגייס, אנחנו מסתכלים על קונסולידציה וביצוע רכישות וזו הסיבה שדחפה אותנו להסכים לגיוס נוסף. התהליך היה מהיר, חברת ההשקעות הגלובלית KKR פנו אלינו והסכמנו למהלך. התוכנית הייתה להנפיק ב-2024, עכשיו אנחנו חושבים על הנפקה בסוף 2025 תלוי במצב השוק. אנחנו קרובים מאוד לרווחיות ומאמינים שבעוד שנה נהיה עם עתידנו בידינו.
"ליבת העסקים של החברה היא ניהול נכסים אבל עשינו כמה התפתחויות, בתחום הפינטק פיתחנו את GuestyPay פתרון לסליקת תשלומים המותאם לתעשיית האירוח (Payment Facilitator), הוספת מודול חשבונאי לניהול ודיווח כספי, יצרנו פתרון Damage Protection למניעת נזקים לנכסים והוספנו פתרון לניהול מנעולים דיגיטליים ועוד שורת פתרונות שיאפשרו לנו להציע ללקוחות הרבה מעבר לניהול הנכס".
פלטפורמת גסטי מאפשרת למנהלי נכסים לטווח קצר לרכז במקום אחד את כל הפעילות הכרוכה בניהול ותפעול נכסים לאירוח. לרבות פרסום באתרי ההזמנות הפופולריים ופתרונות להזמנה ישירה, תוך שימוש באוטומציה לייעול תהליכי התפעול, התקשורת והפעילות העסקית. הפלטפורמה פועלת בכ-80 מדינות - לחברה זירת מסחר (מרקטפלייס) ובה למעלה מ-200 שותפים בתעשיית האירוח וההשכרה, בהן הענקיות הפועלות בתחום Airbnb, Vrbo, booking.com, Tripadvisor, Expedia, Hopper, Google Travel, Home & Villas by Marriot ועוד רבים אחרים.
גסטי הוקמה בסוף 2013 על ידי האחים קובי ועמיעד סוטו, קובי פרש מפעילות בחברה וכיום מנהלים את החברה המנכ"ל וורד רביב שוורץ, נשיאה ו-COO. החברה מעסיקה כיום 750 עובדים ב-15 משרדים גלובליים, בהם למעלה מ-250 מפתחים ואנשי מוצר. כספי הגיוס ישמשו להתרחבות של גסטי באמצעות רכישת חברות הפועלות בתחום ובצמיחה אורגנית. החברה מגדילה את הפריסה ברחבי ארה"ב, בהובלת ג׳ונה מנדל המצטרף כסמנכ"ל מכירות של החברה לצפון אמריקה.
עמיעד סוטו, מייסד משותף ומנכ"ל גסטי: "בשלוש השנים האחרונות גסטי נהנתה מצמיחה מדהימה של פי חמש. אנחנו שמחים וגאים בהצטרפות של המשקיעים המובילים KKR ו-Inovia לצד המשקיעים האחרים שלנו לקראת תקופת הצמיחה הבאה שלנו. העלייה במספר המבקשים לשכור נכסים לטווח קצר נמשכת והפלטפורמה שלנו נמצאת בחזית תעשייה זו. אנו ממשיכים בפיתוח הפלטפורמה החכמה הראשונה בתחום זה, עם יכולות בינה מלאכותית, כדי לספק ללקוחותינו יכולות ותובנות שיסירו מהם מטלות טכניות ויאפשרו להם להתמקד בשיפור חווית האירוח".
מהחברה נמסר כי "גם ברגעים אלה של שמחה, אנו רוצים לציין את לידור לוי ז"ל, חבר צוות אהוב, שנרצח בפיגוע בגן יבנה. לידור היה מפתח מוכשר ומוערך בגסטי, הוא הותיר אחריו את אשתו, בתו בת החצי שנה, זוג הורים אח ואחות. חשוב לנו מאוד כחברים וכארגון לזכור אותו גם ברגע זה".
חברת ההשקעות הגלובלית KKR, שהובילה את סבב הגיוס, פועלת בתחום ניהול נכסים, לצד פתרונות בתחומי שווקי ההון והביטוח בהיקף של מעל ל-500 מיליארד דולר. ההשקעה בגסטי נעשתה באמצעות הזרוע, המוקדשת להזדמנויות השקעה בחברות צמיחה גבוהה בתחום הטכנולוגיה.
Inovia Capital היא חברת הון סיכון המנהלת למעלה מ-2.2 מיליארד דולר עם פעילות בצפון אמריקה ואירופה.