סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
ספקית אבטחת הסייבר פרופפוינט Proofpoint
מטה Proofpoint בסיליקון ואלי (צילום: שאטרסטוק)

פרסום ראשון
חברת הסייבר Proofpoint תפטר 280 עובדים; הערכות: כ-20 יפוטרו בישראל

החברה, שמעסיקה כ-300 עובדים בישראל, תפטר 6% מעובדיה בעולם. החברה אמרה כי "חלק מהמשרות שאנו שוקלים לצמצם הן באתר החברה בישראל". לדבריה, היא תציע לעובדים שיושפעו מההחלטה "תנאי עזיבה מורחבים"

חברת הסייבר Proofpoint נערכת לפיטורים משמעותיים בישראל, בה היא מעסיקה כ-300 עובדים - כך נודע לכלכליסט. החברה אישרה כי תפטר כ-280 עובדים בעולם, שהם כ-6% מכוח האדם שלה, וכי הוא שוקלת שחלק מהמפוטרים יהיו בישראל. לפי הערכות, מדובר בכ-20 עובדים.
החברה ביצעה בישראל מספר רכישות משמעותיות, כאשר האחרונה היתה של חברת אילוסיב בכ-100 מיליון דולר ב-2022. ב-2016 היא רכשה את חברת אבטחת הענן Firelayer וב-2019 היא רכשה את ObserveIT ואת Meta Networks. הפיטורים בישראל הם חלק מארגון מחדש עולמי שהחברה עוברת.
מ-Proofpoint נמסר כי "כחברה גלובלית הפועלת בקנה מידה גדול וחותרת לצמיחה עסקית מתמשכת וארוכת טווח, קיבלנו בימים אלה החלטה קשה לצמצם את כוח העבודה שלנו ברחבי העולם בכ-280 משרות. החלטה זו לא התקבלה בקלות ראש, אולם היא נדרשת כחלק ממהלך של התאמת ההשקעות וגיוס העובדים לסדר העדיפויות האסטרטגי של החברה. במקביל, נמשיך להרחיב את הנוכחות שלנו בשווקים, באמצעות מאגר הכישרונות הגלובלי שלנו ונייעל את פעילותנו על ידי הפחתת שכבות הניהול.
"חלק מהמשרות שאנו שוקלים לצמצם כחלק מהמהלך הגלובלי הן באתר החברה בישראל. Proofpoint רגישה למצב הנוכחי במדינה, ולכן תציע לעובדים שיושפעו מההחלטה תנאי עזיבה מורחבים. אנו מעריכים את השירות והמסירות הרבה של העובדים שלנו ומחויבים לתמוך ולהקל עליהם עד כמה שניתן. כחברת אבטחת סייבר, שותפה מועדפת עבור ארגונים ברחבי העולם, אנו ממשיכים במשימתנו להגן על אנשים ועל נתונים מפני סיכוני אבטחת סייבר הממוקדים באנשים. שינויים אלה אינם צפויים להשפיע על לקוחותינו".