סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

נקסייט גייסה 67 מיליון דולר לקישור מוצרים פיזיים לענן

החברה שגדלה פי 5 מהגיוס הקודם פיתחה פלטפורמה המאפשרת למותגים להגדיל את הכנסותיהם ממכירות בחנויות פיזיות באמצעות הצלבה של נתוני המיקום והזמינות של המוצרים עם דפוסי הקנייה של הלקוחות. "אנחנו מביאים לחנויות הפיזיות מושגים מעולם המסחר אלקטרוני"

חברת נקסייט גייסה 67 מיליון דולר בהובלת Pitango Growth ו-Saban Ventures ובהשתתפות המשקיעים הקיימים Battery Ventures, Intel Capital, Pitango First ו-Vertex Ventures. סבב גיוס זה מביא את ההון שגייסה החברה לסך של 100 מיליון דולר. החברה מעסיקה 72 עובדים ותגדיל את מספר עובדיה בשנה הקרובה לכ-100. מהחברה נמסר כי השווי שלה גדל פי 5 מהגיוס הקודם.
נקסייט, שנוסדה על-ידי ענת שקד וליאור שקד, פיתחה פלטפורמת נתונים שמקשרת מוצרים פיזיים לענן. הפלטפורמה מאפשרת למותגים להגדיל את ההכנסות מחנויות פיזיות ולקבל בזמן אמת ניתוח של נתוני מסלול המכירה, בהם משתמשים בדרך כלל במסחר האלקטרוני. העיבוד של נתוני המיקום, הזמינות והביצועים של מוצרים, יחד עם דפוסי הקנייה של הלקוחות, מאפשר לנקסייט לספק תובנות מעשיות כדי למקסם את המכירות למטר רבוע של החנות.
לצד הפלטפורמה, החברה פיתחה תגים מבוססי בלוטות' שמוצמדיפ למוצרים ומאפשרים בין היתר תשלום עצמאי באמצעות הטלפון הנייד ללא מעורבות איש צוות, החזרת מוצרים בקלות ואיסוף נוח בשיטת איסוף בקליק, מקדם מכירות בערוצים מרובים ומסונכרנים, ועוד.
1 צפייה בגלריה
ענת שקד מנכ"לית נקסייט
ענת שקד מנכ"לית נקסייט
ענת שקד מנכ"לית נקסייט
(צילום: נקסייט)
"אנחנו מספקים שקיפות מלאה על מסלול המכירה הפיזי ובכך יוצרים שפה משותפת לכל המתרחש בחנות, במטרה למקסם את המכירות למטר רבוע בחנות על סמך נתוני התנהגות הלקוחות," אומרת לכלכליסט ענת שקד, מייסדת משותפת והמנכ"לית של נקסייט. "אנחנו מביאים לחנויות הפיזיות מושגים מעולם המסחר אלקטרוני, כמו נטישה, מעורבות והמרה. עד כה נתונים מסוג זה מעולם לא היו זמינים ועכשיו הם סוללים עבור הקמעונאים את הדרך לחבר בין העולם הדיגיטלי לחנויות הפיזיות".