סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
גוגל תכניס משחקי אנדרואיד לווינדוס בשנה הבאה

החברה חשפה כי בכוונתה להשיק אפליקציה לווינדוס שתאפשר לשחקנים להחליף בין טלפון, טאבלט ומחשב באותה נקודה שבה נעצר המשחק. מפת הדרכים של גוגל נחשפה כבר באוקטובר שעבר במהלך המשפט של אפיק נגד אפל

גוגל מתכננת לייבא משחקי אנדרואיד אל ווינדוס בשנת 2022, באמצעות יישומון ייעודי מבית ענקית החיפוש, שיאפשר לשחק על המחשב משחקים שנמצאים בחנות האפליקציות של גוגל. החברה הבטיחה כי שחקנים יוכלו להחליף בצורה חלקה בין טלפון, טאבלט ומחשב ולהמשיך במשחק מאיפה שהוא נעצר.
דובר מטעם גוגל מסר לאתר "The Verge" כי החברה בנתה את התוכנה בעצמה, ללא שיתוף פעולה עם מיקרוסופט או חברה אחרת. עד כה, גוגל רק רמזה על היישומון במהלך טקס פרסי הגיימינג שנערך בשבוע שעבר. "התוכנה תתמוך בווינדוס 10 ומעלה, ולא תהיה קשורה בסטרימינג של משחקי מחשב בענן", הסביר גרג הרטרל (Greg Hartrell), מנהל מוצרי הגיימינג לאנדרואיד בגוגל.
מספר חודשים קודם לכן, הודיעה מיקרוסופט, כחלק מההכרזה על ווינדוס 11, כי הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה שלה תתמוך ביישומוני אנדרואיד והודיעה על שיתוף פעולה עם חנות האפליקציות של אמזון, דרכה ניתן להתקין אפליקציות אנדרואיד ישירות. עם זאת, יישומונים רבים אינם זמינים דרך החנות של אמזון, ולכן המבחר מצומצם יותר מאשר בחנות של גוגל.
פרטים על אודות התכניות של גוגל להטמיע יישומוני אנדרואיד בווינדוס הופיעו לראשונה במשפט של יצרנית "פורטנייט", אפיק גיימס, נגד אפל - מוקדם יותר השנה. כחלק מתהליך איסוף הראיות במשפט, חשפה אפיק מסמך בן 70 עמודים, המתוארך לאוקטובר 2020. המסמך פירט כיצד גוגל מתכננת לייבא אפליקציות למחשבי ווינדוס ומק - וכי החברה מתכננת להשיק את התוכנה מתישהו בשנת 2022.