סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
רועי איציקובסקי
רועי איציקובסקי ( באדיבות סימפלי)

רועי איציקובסקי, ממייסדי אפליקציית סימפלי, נפטר במפתיע

איציקובסקי נפטר אתמול במפתיע, והוא רק בן 44. הוא היה ממייסדי סימפלי והטכנולוג הראשי בחברה, שנחשבת לאחת החברות המצליחות בעולם בלימוד נגינה באמצעות אפליקציה

רועי איציקובסקי, ממייסדי חברת הסטארט-אפ סימפלי (לשעבר ג'וי טיוס), נפטר אתמול (יום ראשון) במפתיע, והוא רק בן 44. בשירותו הצבאי שירת ב-8200 והיה הטכנולוג הראשי (CTO) של החברה העוסקת בפיתוח אפליקציות ללימוד נגינה.
אחד משותפיו להקמת החברה היה יובל קמינקא, מנכ"ל החברה, שהיה אחד מחבריו הטובים והשניים אף שירתו באותה יחידה. בשירותו הצבאי זכה רועי בפרס בטחון ישראל. שותף נוסף להקמת החברה היה יגאל קמינקא, אחיו של יובל.
סימפלי הוקמה בשנת 2012 ונחשבת כיום לאחת החברות המצליחות בעולם בלימוד נגינה באמצעות אפליקציה, אבל לאחרונה הרחיבה את שירותיה מעבר ללימוד נגינה גם ללימוד והכשרה במגוון תחומים נוספים. סימפלי היא אחת החברות המצליחות שיצאו מישראל בתחום של אפליציות שפונות לצרכנים B2C ולא לעסקים.
מסימפלי נמסר: "הלב שבור לנוכח לכתו בטרם עת של חבר ושותף לדרך שעשה כל כך הרבה טוב לאנשים סביבו ולעולם. חסרונו יורגש עמוק במסדרונות סימפלי ובכל פועלנו. ליבנו עם המשפחה וילדיו האהובים, שבהם נתמוך עד אין קץ". איציקובסקי הותיר אחריו בן זוג ושני ילדים בני 5 ו-9.
יובל קמינקא, מנכ"ל החברה מסר: "זו אבידה עצומה של אדם עם מבריקות חסרת גבולות לצד טוב לב ויכולת נתינה אינסופית. שילוב נדיר שבנה את התשתית שעליה מונחת סימפלי ונגע בכל מי שפגש בחייו. הוא יחסר לנו תמיד".
יגאל קמינקא ממייסדי החברה מסר: "הוא היה האדם החכם ביותר בכל חדר שהוא נכנס אליו, אבל אף אחד לא הרגיש לידו טיפש. הוא יכול היה בכמה משפטים קצרים לשנות את כל זווית הראייה שלך ואת הדרך שבנית את התוכניות. הוא תמיד נשאר בגובה העיניים, נגיש וזמין לעזרה ועצה".