סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

קרן ההשקעות במשחקים Vgames גייסה 141 מיליון דולר

הקרן הישראלית שייסד איתן רייסל העבירה לחברות משחקים בארץ ובעולם יותר מ-200 מיליון דולר בשנה וחצי, מאז הקמתה. "ישראל כבר על המפה ואנחנו נמשיך לתמוך בתעשייה הזאת"

Vgames, קרן ההשקעות במשחקים בהובלת איתן רייסל גייסה 141 מיליון דולר עבור הקרן השנייה שלה. Vgames היא הקרן הראשונה בישראל שייעודה הוא רק משחקים. הקרן השקיעה בשנה האחרונה בעשר חברות ישראליות והזרימה ישירות ובעקיפין יותר מ 200 מיליון דולר ב-18 החודשים האחרונים לתעשייה המקומית.
הקרן מנוהלת בידי צוות השקעות קטן הכולל את דניאל מירונוב, מומחה למשחקים ושיווק, ואת המייסד איתן רייסל. היא משקיעה בשלבים שונים - מהימים הראשונים של החברה ולאורך כל הדרך לסבבי A ולצמיחה. מאז השקתה במרץ 2020, הקרן השקיעה ב-21 חברות - מה שהופך אותה לאחת מקרנות המשחקים הפעילות בעולם - ביניהן 1047, Candivore, SuperPlay ו-MPL.
"לאחר המימוש המהיר של הקרן הראשונה שלנו החלטתי להגדיל את קצב ונפח ההשקעות שלנו בארץ ובעולם", אמר רייסל. ״אין משהו שמשמח אותי יותר מהתמיכה בתעשייה המקומית. מהיום שהקמתי את הקרן אמרתי שזו זכות לתת חזרה. יש פה חברות משחקים ענקיות וכיף גדול לתמוך בדור הבא. ישראל כבר על המפה ואנחנו נמשיך לתמוך בתעשייה הזאת על מנת להצמיח חברות חדשות, קטגוריות חדשות של משחקים ומגוון רחב יותר של תוכן".
1 צפייה בגלריה
איתן רייסל
איתן רייסל
איתן רייסל, מייסד vgames. "רק התחלנו"
(צילום: vgames)
לדברי רייסל, החזון הוא לבנות כאן אקוסיסטם של תעשיית משחקים, בשילוב עם משקיעים נוספים. "זה מתחיל מבתי הספר, האוניברסיטאות ופעילות ציבורית, ונגמר בבנקים, בתעשיית הפיננסים ובפתרונות מימון מגובה צמיחה", הוא אומר. "באמת שרק התחלנו״.