סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

אינטל תאפשר לעובדיה לעבוד מחו"ל למשך 60 יום

מדובר בחלק ממודל עבודה היברידי שעליו הכריזה החברה, שיאפשר לעובד ולמנהל להגדיר את אופן ההגעה למשרד בהינתן התפקיד והצורך העסקי. לדברי החברה, הקורונה חידדה את ההבנה כי לכל עובד מתאימה מסגרת עבודה שונה, ועל כן הם החליטו להציע לעובדים לעבוד כפי שנוח להם

אינטל תאפשר לעובדיה לעבוד מכל מקום בחו"ל במשך 60 יום כחלק ממודל עבודה היברידי שעליו הכריזה החברה. המודל יאפשר לעובד ולמנהל להגדיר את אופן ההגעה למשרד בהינתן התפקיד והצורך העסקי.


המהלך הנוכחי מתבצע נוכח מעבר של אינטל למדיניות עבודה חדשה של גמישות מלאה החל מ-1 באפריל. לדברי החברה, הקורונה חידדה את ההבנה כי לכל עובד מתאימה מסגרת עבודה שונה, ועל כן הם החליטו להציע לעובדים לעבוד כפי שנוח להם.
1 צפייה בגלריה
משרדי אינטל 1
משרדי אינטל 1
משרדי אינטל
(צילום: אינטל)
במודל החדש, כל עובד יהיה רשאי לבחור בהתייעצות עם המנהל את תדירות ומשך ההגעה למשרדים. באינטל ישראל יעבדו העובדים במסגרת המודל הגמיש כל עוד תפקידם מאפשר זאת. עם זאת, חלק מהעובדים, כגון עובדים ממפעל ייצור השבבים או עובדי מעבדות במרכזי הפיתוח, יידרשו להגיע למשרדים באופן סדיר כדי להשתמש בציוד מיוחד.
באינטל מציינים כי ניתן להשתמש בהטבה ברציפות, כלומר לעבוד כחודשיים רצוף ממקום אחר, או לחלק אותה לחלקים קטנים יותר לאורך השנה. עובדים יוכלו לעבוד מרחוק ביותר ממדינה אחת, מתוך רשימה מוגדרת של עשרות רבות של מדינות ברחבי העולם מהן אינטל פועלת, מהמזרח הרחוק ועד לאפריקה, אירופה וארה"ב. בין המדינות שהעובדים יוכלו לעבוד מהן: ארצות הברית, תאילנד, ארגנטינה, אוסטרליה, אוסטריה, בלגיה, ברזיל, דנמרק, קנדה, צ'ילה, קולומביה, קוסטה ריקה, איטליה, מצרים, הודו ועוד.
אינטל מאפשרת לחבר את ההטבה החדשה לחופשות רגילות ולשנת שבתון, הטבה המכונה באינטל "סבטיקל", במסגרתה עובדים לוקחים פעם ב-7 שנים 23 ימי חופש במרוכז מעבר לחופשה השנתית, וכך לעבוד מחו"ל לחודשיים ואז לצאת לחופש.