סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
מארוול ו-EA יפתחו ביחד שלושה משחקים

המשחק הראשון שהוכרז יתמקד בדמותו של איירון מן. לא נחשפו פרטים נוספים על אודות שני המשחקים האחרים. בשנה הבאה יפוג ההסכם העסקי הבלעדי של EA ו"מלחמת הכוכבים", גם הוא אחד המותגים שבבעלות דיסני

ענקית המשחקים EA תפתח שלושה משחקים המבוססים על דמויות הקומיקס מבית מארוול. המשחק הראשון, שהוכרז בשבוע שעבר, יהיה מבוסס על דמותו של איירון מן, האלטר-אגו של המיליארדר טוני סטארק. המשחק העלילתי יהיה מיועד לשחקן יחיד וייצא למחשבי PC ולקונסולות. EA לא הכריזה על תאריך השקה משוער או על עוד דמויות עליהן היא תבסס משחקים נוספים.
לורה מיאל (Laura Miele), סמנכ"לית התפעול של EA, מסרה כי משחקי מארוול עשויים למשוך לקוחות חדשים, שלא נוהגים לשחק ביתר הכותרים הפופולריים של החברה, בהם סדרת משחקי פיפ"א. "כאסטרטגיה, אנחנו מעוניינים לבנות פורפוליו משחקים מאוזן", אמרה מיאל. "ישנם מעריצי מארוול שלא נוהגים לשחק משחקי EA אחרים, בדומה ל'מלחמת הכוכבים'".
מארוול קומיקס היא כיום חברת בת של תאגיד וולט דיסני, שיצר את היקום הקולנועי של מארוול, אחד ממותגי הבידור המכניסים ביותר בעולם כיום. בעבר שיתפה EA פעולה עם "מלחמת הכוכבים", גם הוא אחד ממותגי הענק שנמצאים בשליטת דיסני. ב-2013 חתמו שתי החברות על הסכם גיימינג בלעדי שיפוג בשנה הבאה. בינואר, הכריזה EA כי הסטודיו Respawn שבבעלותה מפתח בימים אלה שלושה משחקים חדשים של "מלחמת הכוכבים", אחד המשחקים המתוכננים הוא משחק המשך ל-"Jedi: Fallen Order", משחק הרפתקאות משנת 2019, גם הוא מבית Respawn.