סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימריסט
EA מתכננת שלושה משחקים חדשים ביקום של "מלחמת הכוכבים"

המשחקים יפותחו על ידי האולפן Respawn, שיצר את המשחק "Jedi: Fallen Order" ב-2019. EA הודיעה על המשך למשחק המצליח, לצד משחק אסטרטגיה ומשחק יריות. הסכם הבלעדיות של EA ודיסני יפוג בשנה הבאה, ויצרניות נוספות מפתחות גם הן משחקים בעולם של אופרת החלל

יצרנית ומפיצת המשחקים EA הודיעה אתמול (ג') כי הסטודיו Respawn שבבעלותה מפתח בימים אלה שלושה משחקים חדשים של "מלחמת הכוכבים". אחד המשחקים המתוכננים הוא משחק המשך ל-"Jedi: Fallen Order", משחק הרפתקאות משנת 2019, גם הוא מבית Respawn.
האולפן גם מפתח בימים אלה משחק יריות בגוף ראשון (First-person shooter) בהנהגתו של פיטר הירשמן (Peter Hirschmann), שלקח חלק בפיתוח סדרת משחקי היריות "Star Wars Battlefront" מאמצע שנות האלפיים. הכותר השלישי שבפיתוח הוא משחק אסטרטגיה, בניצוחו של מנהל הארט לשעבר של סדרת משחקי האסטרטגיה הפופולרית XCOM.
2 צפייה בגלריה
מתוך המשחק "Jedi: Fallen Order"
מתוך המשחק "Jedi: Fallen Order"
מתוך המשחק "Jedi: Fallen Order"
(Respawn/EA)
ב-2013, חתמה דיסני, בעלת הזכויות על "מלחמת הכוכבים", על הסכם בלעדי לפיתוח והפצת משחקים שמתרחשים בגלקסיה של לוק סקייווקר ודארת' ויידר. תוקפו של ההסכם צפוי לפוג בשנה הבאה. חברות גיימינג אחרות, כגון יוביסופט (Ubisoft) ו-Quantic Dreams, כבר הודיעו כי הן החלו לפתח משחקי "סטאר וורז" משלהן שצפויים לצאת לאור לאחר שיפקע ההסכם.
ל-EA היו תכניות מאוד שאפתניות עבור "מלחמת הכוכבים", אולם בפועל היא נאלצה לגנוז לפחות שלושה פרויקטים בשלבי פיתוח, בהם משחק מקוון רב-משתתפים ומשחק המשך למשחק הוותיק "Knights of The Old Republic".
2 צפייה בגלריה
מתוך המשחק "Jedi: Fallen Order"
מתוך המשחק "Jedi: Fallen Order"
מתוך המשחק "Jedi: Fallen Order"
(Respawn/EA)
אחד המשחקים שאכן יצאו לאור היה "Battlefront 2", שספג זעם רב מהשחקנים על השימוש הנצלני ב-Loot Boxes (קופסאות שלל), מכניקת משחק שנויה במחלוקת, שהושוותה לא פעם להימורים בקזינו. במידה מסוימת, הזעם של השחקנים גרם לתעשיית הגיימינג להתרחק מקופסאות השלל. לעומת זאת, "Jedi: Fallen Order" זכה להצלחה רבה ולביקורות מהללות משחקנים ומבקרים כאחד. זה לא מפתיע, אם כך, ש-EA החליטה לשים את כל הביצים בסל של היוצרת, Respawn.