סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
משרדי פיליפס ורשה פולין
משרדי פיליפס בפולין (צילום: Konektus Photo / Shutterstock)

"החלטה כואבת אך הכרחית": פיליפס ישראל מפטרת עשרות עובדים

השלוחה הישראלית של חברת הענק ההולנדית מעסיקה כ-1,500 עובדים ועוסקת בייצור, בפיתוח, בשיווק ובייצוא של מיכשור רפואי. הפיטורים הם חלק ממהלך כלל-עולמי שבמסגרתו החליטה החברה לקצץ 4,000 משרות, שהן 5% מכוח האדם שלה

פיליפס ישראל מפטרת עשרות עובדים. הפיטורים בחברה שמעסיקה בישראל כ-1,500 עובדים הם חלק ממהלך פיטורים כלל-עולמי של החברה שכבר באוקטובר הכריזה על כוונתה לצאת במהלך של קיצוץ 4,000 משרות שהן כ-5% מהחברה.
עיקר הפיטורים מתוכננים לארה"ב והולנד, אבל גם לישראל. חברת פיליפס ישראל עוסקת במחקר, בפיתוח, ביצור מתקדם, בייצוא, בשיווק, במכירות ובשירות של מיכשור ותוכנות רפואיים לשיפור והצלת חיים. החברה אחראית ל-25% מכלל היצוא של מיכשור ותוכנה רפואיים מישראל בהיקף של כ-2 מיליארד שקל בשנה ומעסיקה כ -1,500 עובדים במספר אתרים בישראל.
מפיליפס נמסר: "אנו מתמודדים עם אתגרים מרובים ולאחר כמה רבעונים רצופים של ירידה במכירות וברווחיות בזמן שהעלויות מאמירות אנו נאלצים לנקוט פעולות מידיות להפחית באופן משמעותי את בסיס העלויות.
בכלל זה אנו נאלצים לקחת החלטה כואבת אך הכרחית להפחתה במצבת כוח האדם של כ- 4,000 משרות בכל רחבי העולם. בישראל נקפיד לפעול על פי התהליכים החוקים המקובלים ובכבוד הראוי כלפי העובדים שיושפעו. בעוד שאנו פועלים במגוון אמצעים לחזק את החברה בזמנים מאתגרים, אנו ממוקדים בבטיחות הפציינטים, באיכות ובתמיכה בלקוחות שלנו".