סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מימין טל מורגנשטרן יניב בר דיין רועי חורב וולקן סייבר vulcan cyber
מימין טל מורגנשטרן, יניב בר דיין ורועי חורב מוולקן סייבר (צילום: מקסים דינשטיין)

וולקן סייבר גייסה 55 מיליון דולר במסגרת סבב B

הגיוס הושלם לפני פרוץ המלחמה. בחלק הראשון של הסבב ב-2021 החברה גייסה 21 מיליון דולר. את הסבב הנוסף הובילו Maor Investments ו- Ten Eleven Ventures, ובהשתתפות משקיעים קיימים כגון Dawn Capital ו-Wipro Ventures

חברת וולקן סייבר, המפתחת פלטפורמה לניהול סיכוני חולשות גייסה 55 מיליון דולר במסגרת סבב B. בחלק הראשון של הסבב ב-2021 החברה גייסה 21 מיליון דולר. את הסבב הנוסף הובילו Maor Investments ו- Ten Eleven Ventures, ובהשתתפות משקיעים קיימים כגון Dawn Capital ו-Wipro Ventures.
וולקן סייבר הוקמה ב-2018 ע"י יניב בר-דיין , טל מורגנשטרן ורועי חורב, גייסה מאז הקמתה 70 מיליון דולר במצטבר. לחברה משרדים בתל אביב, ארה״ב ובאירופה והיא מעסיקה כ-100 עובדים. בין לקוחותיה נמנים Deloitte, Skechers ו - Mandiant של גוגל שמנהלת בעזרת הפלטפורמה את מיליוני חולשות הסייבר שלהן.
בשיחה עם כלכליסט אמר יניב בר-דיין, מנכ"ל וולקן סייבר ושותף-מייסד, "שווי החברה בגיוס נשאר אותו דבר. גייסנו בשיא השווי ב-2021 וצמחנו לתוך השווי הזה, גדלנו ב-200% בשנה שעברה וזה איפשר לנו להצדיק את השווי בגיוס הנוכחי ולא היינו צריכים להוריד את השווי. אף אחד לא צפה איזה קלפים יחולקו ב-2022 אנחנו מנסים לנהל את החברה באחריות ולהמשיך לגדול בצורה יעילה ובריאה. לא גייסנו אף פעם סכומים גדולים מדי. אנחנו נדרשים לעשות היום יותר עם פחות אנשים , כאשר יש מגבלות על כח אדם אתה רואה אנשים שעושים דברים שלא חשבת שאפשר לעשות".
הגיוס הושלם לפני פרוץ המלחמה. "יש לנו לא מעט אנשי מילואים בחברה ותקופה לא פשוטה. אתה שם בראש ובראשונה את הבטחון האישי והבריאות הנפשית לפני העסק. חייבים שבסוף האירוע תהיה תעשיית הייטק ושיהיה לנו לאן לחזור ואולי אפילו יותר טוב ", אמר בר-דיין. "אנחנו עושים הרבה התאמות לתקופה ולצרכים שלנו אבל עברנו בחמש השנים האלה קורונה, מיתון ולמדנו להסתגל ולתת מסגרת להתנהלות באי וודאות. אנחנו משתמשים בכח שיש לנו כארגון שיש לו כסף לתת חזרה למי שיכולים".
עוד הוסיף, "סיימנו רבעון שלישי מצויין והאירוע לא משפיע על התוצאות אלא על הדרך שאנחנו מגיעים אליהם. עד כה מצליחים לעשות מה שתכננו לעשות ולמרות שיש לנו פחות כח אדם ופחות עובדים מהמשרד ולמרות שמאוד מאמינים בעבודה מהמשרד".
מהחברה נמסר שהצמיחה בהכנסות מבוססת בין היתר על עלייה משמעותית בביקוש לפתרון אשר ייתן מענה הוליסטי לניהול חולשות, הדרישה של צוותי אבטחת סייבר כיום היא לפתרון אשר יסייע להם לא רק בסריקה ואיתור חולשות, אלא גם בהבנת החולשות, ניהולן ברמה הארגונית וצמצום בפועל של סיכוני הסייבר, המהווים את האיום הקריטי ביותר כיום על ארגונים. הפלטפורמה של וולקן סייבר יודעת לזהות ולנהל חולשות בענן, באפליקציות וברשתות הארגוניות. המוצר בנוי כדי לתת ערך בניהול מספר עצום של חולשות, כך שגם הארגונים הגדולים ביותר, יוכלו להשתמש במוצר.