סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
ג'נסן הואנג מייסד ו מנכ"ל אנבידיה 30.5.23
ג'נסן הואנג (צילום: EPA/RITCHIE B. TONGO)

מנכ"ל אנבידיה לעובדים בארץ: "מתאבלים איתכם, נפתח בקמפיין גיוס כספים לתמיכה הומניטרית"

לדברי ג'נסן הואנג, "עובדי אנבידיה ברחבי העולם יסייעו לגבות את העמיתים שלהם בישראל, וייקחו על עצמם כל משימה"

ג'נסן הואנג, מנכ"ל חברת השבבים אנבידיה, שיגר מכתב לעובדים בישראל ובראשו תנחומים לאיל וולדמן, מייסד מלאנוקס שבתו דניאל ובן זוגה, שגם הוא עובד אנבידיה לשעבר, נרצחו בהתקפת חמאס בשבת. נבידיה רכשה את מלאנוקס ב-2019 תמורת 7 מיליארד דולר והקימה על בסיסה את המרכז בישראל שכבר מעסיק היום יותר מ-3,000 עובדים.
הואנג היה אמור להגיע לישראל בשבוע הבא כדי להוביל את ועידת ה-AI המרכזית של אנבידיה ולהשתתף באירועים רבים, אך הוועידה והביקור בוטלו בעקבות המלחמה.
הואנג כתב: "למשפחות שלנו בישראל, בלב כבד אני משתף אתכם בחדשות על אובדננו הכבד. חברי היקר, איל וולדמן, מנכ"ל ומייסד מלאנוקס, איבד את בתו. דניאל ובן זוגה, עובד אנבידיה לשעבר, נהרגו בהתקפת המחבלים המחרידה בפסטיבל שלום. ג'אד ונאבי עאמר, זוג אחים שעובדים באנבידיה. איבדו את אחיהם, גואד אכרם עאמר ז"ל, אשר משרת בצה"ל ונפל בעת מילוי תפקידו.
"אני שולח את תנחומיי העמוקים למשפחותינו שסבלו מאובדן עצום. אנחנו מתאבלים יחד איתכם. העולם עוקב אחר החדשות מישראל בחלחלה. בלתי ניתן לתפוס את היקף האכזריות של ההתקפות ואת הסבל שהן גורמות. עבור המשפחות שלנו בישראל, החדשות הן סיוט מתמשך.
"יש לנו 3,300 משפחות אנבידיה וחברים רבים בישראל. מאות מהעובדים שלנו גויסו למילואים. מחשבותינו אתכם כל הזמן, ואנו מייחלים לשובכם הביתה בשלום.
"משפחות רבות נאלצות להתפנות מביתן. ביוזמות תמיכה מדהימות, מאות עובדי אנבידיה מתנדבים לעזור, וכן מפנים מקום בביתם עבור משפחות עובדי אנבידיה, שעזבו את ביתם מטעמי בטיחות. אנו נספק למשפחות אלה את כל העזרה שהן צריכות.
"צוותי ה-HR והאבטחה של אנבידיה בישראל ימשיכו לפנות אליכם, העובדות והעובדים, כדי לוודא שאתם בטוחים, ויציעו את עזרתם במקרה הצורך. בנוסף, אנחנו מפעילים שירותי ייעוץ ותמיכה פסיכולוגיים עבור מי מכם שזקוק להם כעת. עבור אלו שנמצאים בחו"ל, אנו מסייעים בחזרתם הביתה.
"כמו כן, נפתח בקרוב קמפיין גיוס כספים עולמי לתמיכה הומניטרית. החברה שלנו מתחייבת לתרום דולר-על-דולר בנוסף לתהליך המאצ'ינג הקבוע. אתם תקבלו עדכונים בנושא בקרוב.
"אין דבר חשוב יותר מהביטחון שלכם ושל משפחותיכם. עובדי אנבידיה ברחבי העולם יסייעו לגבות את העמיתים שלהם בישראל, וייקחו על עצמם כל משימה בהתאם לצורך שלכם. אנחנו כאן בשבילכם".