סגור

לולומון ממשיכה להתרחב ונותנת פייט לאדידס ונייקי

אחרי שנכנסה לתחום ההנעלה, תציע יצרנית בגדי היוגה הקנדית מינוי חודשי לשיעורי כושר ותיכנס לתחומים כמו טיולים וגולף. יעד החברה הוא להכפיל את ההכנסות שלה מ־6.25 מיליארד דולר בשנה הפיסקאלית האחרונה, ל־12.5 מיליארד דולר עד 2026

יצרנית בגדי היוגה הקנדית לולולמון מתכוונת להתרחב לתחומים נוספים, זאת במסגרת יעד החברה להכפיל את ההכנסות שלה מ־6.25 מיליארד דולר בשנה הפיסקאלית האחרונה ל־12.5 מיליארד דולר עד 2026. מכירות החברה זינקו ב־40% בשנת 2021.


היעד של לולולמון נובע, בין השאר, מתוכניות ההתרחבות שהציגה, כמו קולקציית נעלי ספורט לנשים שהשיקה במרץ. עד כה הושקו רק מספר מוגבל של זוגות נעליים לנשים, בעוד נעלי גברים מתוכננים לצאת בשנה הבאה. לפי החברה, התגובות אליה היו “מדהימות”.
עוד חשפה החברה כי הכוונה היא להתרחב גם לבגדי וציוד גולף, טניס וטיולים. יוזמה נוספת שאימצו בלולולמון היא תוכנית מינויים בעלות של 39 דולר לחודש שתושק בהמשך השנה. התוכנית תעניק למנויים גישה לשיעורי כושר דיגיטליים דרך המכשיר של מירור, חברת הסטארט־אפ לציוד כושר ביתי אותה רכשה החברה ביולי 2020 עבור 500 מיליון דולר, וכן גישה לשיעורים מקוונים דרך רשתות בוטיק כמו Pure Barre ו־Y7.

1 צפייה בגלריה
חנות של המותג לולומון ב שיקגו
חנות של המותג לולומון ב שיקגו
חנות לולולמון בארה”ב. המינוי החודשי יקר ביחס למתחרות
(צילום: בלומברג)

התוכניות החדשות מציבות את לולולמון בתחרות ישירה מול יריבות גדולות יותר כמו נייקי ואדידס. המינוי המוצע של לולו יקר יחסית לחלופות, כך למשל, המינוי לאפליקציה של פלוטון עולה 12.99 דולר לחודש.