סגור

אולם התצוגה החדש של MODY בדיסיטי מציע מטבחי יוקרה במחירים שוברי שוק

אולם התצוגה הענק של MODY שנפתח בדיסיטי הוא בשורה לכל מי שחולם לעצב את הבית וגם לאדריכלים ומעצבים. 2,500 מ"ר שמעניקים למבקרים חוויית קניה אחרת מכל מה שהכרתם. והמחירים? לא בשמיים.

כולנו חולמים בשלב כזה או אחר במהלך חיינו על מטבח חדש, יפה ומושלם. מטבח שמצד אחד יהיה פרקטי ונוח לבשל בו ארוחות משפחתיות ולנסות מתכונים חדשים, ומצד שני מטבח שיהיה מעוצב כמו בפנטזיות שלנו ויקצור קריאות "וואו" ו"תתחדשו" מכל החברים והאורחים שנזמין אלינו.
4 צפייה בגלריה
מטבחי מודי
מטבחי מודי
מטבחי מודי
(MODY)
כפי שגילינו לשמחתנו, החלום על מטבח חדש נמצע במרחק פסיעה מאיתנו ממש כאן בדיסיטי, המתחם לעיצוב הבית המכיל מעל 200 מותגים מתחום העיצוב, שלאחרונה הושק בו אולם התצוגה החדש של MODY מטבחים.
מהחברות המובילות בתחום עיצוב הבית בישראל מעל 50 שנה מהווה בית לכל מוצרי ה - end high לעיצוב הבית בקטגוריות כמו ריצוף וחיפוי, ארונות אמבטיה, כלים סניטריים ועוד. כעת הם מביאים את החזון שלהם גם לתחום המטבחים.
4 צפייה בגלריה
דיסיטי מתחם לעיצוב הבית
דיסיטי מתחם לעיצוב הבית
דיסיטי מתחם לעיצוב הבית
(סטודיו 4040)
מאולמות התצוגה הגדולים והיפים בישראל
אולם התצוגה החדש של MODY בדיסיטי מציג חלל ענק ומרשים החולש על כ- 2500 מ"ר כשהחלל העצום מאפשר להציג בו זמנית מספר רב של מטבחים קומפלט, מאובזרים עד לפרט הקטן ביותר. מבקרים יכולים לשוטט להנאתם בין הקולקציות השונות המחולקות על פי אזורים וסגנונות עיצוב תוך שהם רואים, נוגעים וחווים היצע אין סופי של חומרים, טקסטורות, צבעים ודוגמאות עיצוב. המטבחים נבחרו בקפידה על ידי מעצבי הבית של MODY ובכולם ניכרת טביעת האצבע האיכותית שמאפיינת את המותג.
את המטבחים מעוררי ההשראה הבנויים בסטנדרט אירופאי מייצר מפעל איטלקי הממוקם בחבל טוסקנה, שמייצא מטבחים ליותר מ-40 מדינות בעולם.
באולם התצוגה תמצאו את כל מטריית המוצרים לעיצוב הבית של MODY הכוללים קרמיקה, ברזים, כלים סניטריים, ארונות אמבט, שיש, פרקט ואת "רהיטי טבע", נישה חדשה בתחום מוצרי העץ שמציעה מכלול שלם של פתרונות עיצוב וריהוט גן המשלבים איכות ועמידות לצד תמחור נוח.
4 צפייה בגלריה
אולם התצוגה של מודי בדיסיטי
אולם התצוגה של מודי בדיסיטי
אולם התצוגה של מודי בדיסיטי
(MODY)
למה לדמיין כשאפשר לראות במציאות
המטבח הוא השקעה חשובה לשנים קדימה וישנם אנשים שאינם מסתפקים בתוכנית משורטטת שלו, אלא דורשים ובצדק לראות במו עיניהם על מה הם משלמים. כיום הדבר אפשרי באמצעות מערכת VISION MODY – , פיתוח ייחודי מבית MODY המשמשת כמערכת לבחירת מוצרי גמר לבית וממחישה כיצד ייראה המטבח העתידי שלכם והבית כולו וכמה זה יעלה. התהליך בפועל הוא שמזינים פנימה את תוכנית העיצוב או השיפוץ שתכנן האדריכל או מעצב הפנים, ובעזרת אלוגריתם משוכלל התוכנה יוצרת הדמיית 3D של המטבח על כל פרטיו מהגדול לקטן ביותר, עד לרמת סוג הידית. וזה לא נגמר רק במטבח, VISION MODY מסוגלת להראות בהדמיה את הבית כולו תוך שהיא משלבת אלמנטים של ריצוף, חיפוי, פרקטים, ברזים, כלים סניטריים ועוד.
עיצוב איטלקי נגיש לכל כיס
כידוע, עלות ממוצעת של מטבח היום יכולה לנוע בין 60,000 ₪ ל-90,000 ₪ כאשר אם נצפין לרמת פרימיום מתוצרת איטלקית המחיר נוסק מעלה ויכול להגיע למאות אלפי שקלים. כאן בדיוק נכנסת שיטת התמחור של MODY שעושה מהפכה וחותכת את המחירים בשליש ואפילו בחצי. בעזרת מערכת VISION MODY הלקוח מקבל מספר אלטרנטיבות המותאמות לתכנית המטבח שלו במחיר אטרקטיבי שנע בין 25000 ₪ ל-30000 . ₪ במחיר כזה כל בית בישראל יכול היום להרשות לעצמו להשתדרג למטבח איטלקי.
4 צפייה בגלריה
מתחם הדיסיטי
מתחם הדיסיטי
מתחם הדיסיטי מעלה אדומים
(סטודיו 4040)
מתחם מעצבי העל לתכנון מקיף של הבית
דיסיטי הממוקמת במישור אדומים, כשעה נסיעה מתל אביב, הקפיצה את הסטנדרט המוכר בישראל של מתחמי עיצוב הבית לרמה אירופאית, ועל כך יעידו כ מיליון וחצי מתושבי העיר והסביבה, בנוסף להמוני מבקרים מאזור המרכז ושאר חלקי הארץ.
דיסיטי אינו עוד מרכז קניות אלא ממש עיר עיצוב המשתרעת על פני 150,000 מ"ר ובתוכם חנויות דגל וחנויות קונספט של מותגי העיצוב, הריהוט והאיבזור הכי נחשבים היום בישראל. קהל פרטי או קהל מקצועי כגון אדריכלים, אדריכליות, מעצבים, מעצבות ויועצי פנים ימצאו בדיסיטי מטבחים, חדרי שינה, ריהוט, שיש, קרמיקה, דלתות, ריצוף, פרקטים, צבע, תאורה ובקיצור – הכל. יתרון נוסף שאת פגישות העבודה עם הלקוח אפשר לקיים בחדרי ישיבות וחללים מעוצבים, נוחים ומאובזרים הניתנים להשכרה באופן מקוון. פנינה רווח, מנכ"לית דיסיטי סבורה כי "בתוך כשנתיים מעל 50 אחוז מהלקוחות שבונים או משפצים יעדיפו לעשות את הקניות לבית במקום שמאגד את מקסימום החנויות".