סגור

עומדים בלב קפיצת הדרך הטכנולוגית: הכירו את עובדי אפלייד ישראל

אפלייד מטריאלס ישראל משחקת תפקיד משמעותי בפיתוח וייצור השבבים המתקדמים ביותר, שנמצאים בכל מוצר טכנולוגי מסביבנו - מהסמארטפון והמחשב ודרך מכונת הכביסה, המכונית ועד מכשור רפואי, רובוטים וחלליות. עובדי אפלייד מתמודדים עם אתגרים מקצועיים מרתקים מדי יום ביומו – ונהנים ממסלול קריירה מובנה שמאפשר להם להתפתח ולהתקדם ללא הפסקה

הרכיבים הזעירים האלה נמצאים בכל מקום סביבנו, ומשפיעים על חיינו בהיקף שקשה לדמיין. בלעדיהם, לא רק המחשבים והטלפונים שלנו היו נעלמים – אלא כמעט כל מכשיר שאנחנו מכירים כיום, ממכונות רפואיות, ענן ודאטה סנטרס ועד מכוניות, טלוויזיות חכמות ומקררים. אלה הם השבבים, וככל שיותר ויותר חפצים ומכשירים נהפכים לחכמים – הביקוש לשבבים גובר.
תעשיית השבבים היא בין התחרותיות והתובעניות ביותר בעולם, כאשר לצד הביקוש המזנק משנה לשנה, גם רמת התחכום של השבבים והיכולות שלהם נדרשות להמשיך ולהתפתח, כדי להתאים לצורכי השוק המשתנים. בלב תעשייה זו, מקום של כבוד שמור לאפלייד מטיריאלס, הפועלת מול כל חברות השבבים הגדולות בעולם ומספקת להם ציוד (מתקדם) במיוחד. כחלק מהביקוש הגובר בתעשייה, מגייסת כיום אפלייד עובדים לכ-250 משרות פתוחות בישראל.
לעובדי אפלייד ישראל תפקיד חשוב בתנועה האנושית המתמדת לעבר התפתחות טכנולוגית ועתיד טוב יותר, כאשר השבבים שהם מתכננים ומפתחים, עומדים כבר שנים בלב מהפכת המחשוב, ויובילו אותה גם בעתיד. מתעשיות הרכב והרפואה ועד העבודה מרחוק והאינטרנט, מסייעת אפלייד להניח את התשתית הבסיסית לקפיצות הדרך בכל תחומי הפעילות האנושית.
לאפלייד מטיריאלס ישראל יש כמה מאפיינים ייחודיים, גם בתעשיית ההייטק הישראלית המפותחת. הראשון מביניהם הוא השילוב הנדיר של תחומי התמחות הנדרשים כדי לתכנן, לפתח ולייצר את המכונות החכמות והיעילות ביותר לבדיקת השבבים – כאשר באפלייד ניתן למצוא לצד מפתחי ומהנדסי תוכנה, גם מהנדסי חומרים ומערכות, מומחי בינה מלאכותית ולמידת מכונה, אלגוריתמיקאים, וכן פיסיקאים וכימאים. כל אלה נדרשים לעבוד בשיתוף פעולה, כדי להגיע לתוצר האופטימלי.
2 צפייה בגלריה
קרן
קרן
קרן שחר
(אורטל יסודי)
לאן שהעולם הולך, אפלייד תהיה שם
עוד תכונה מעניינת של אפלייד היא העובדה שלא מעט מעובדי החברה נמצאים בה שנים ארוכות, תוך שהם בונים מסלול קריירה ארוך ומרתק. ליאור אנגל, שהחל את דרכו לפני 27 שנה בחברת אורבוט שנרכשה על ידי אפלייד, והוא כיום סגן נשיא ומנהל חטיבת אופטימיזציית ובקרת תהליכים בחברת האם בארצות הברית, יכול להעיד על כך.
"את אשתי לעתיד פגשתי באפלייד, כשאני עבדתי באחד מקווי המוצרים והיא עסקה במשאבי אנוש", מספר אנגל. "פיתחנו את מודל ה - 'Career Path' שנועד להתוות לעובדים מסלול קריירה מגוון ועשיר בתוך אפלייד עצמה. המגוון האדיר של התחומים בהם עוסקת אפלייד, תורם לכך שבכל שלוש שנים בממוצע, יכולים העובדים להתפתח לתפקיד חדש, מרתק ומאתגר יותר עבורם. בעיני, זה דבר חשוב מאוד שעוזר לנו להתפתח מבחינה אישית, לצאת מאיזור הנוחות, ולראות מה עוד אנחנו מסוגלים לעשות."
"אני עצמי התחלתי כמהנדס אפליקציה, תפקיד כניסה שרבים טיפסו ממנו לעמדות הנהלה בחברה. המשכתי כמנהל שיווק, ולאחר מכן מנהל קו מוצרים, והתקדמתי לניהול העסקי של החטיבה בישראל. לאחר כמה שנים הגיעה הצעה לעבור לארה"ב, וכיום אני מנהל חטיבה אמריקאית שעובדת במקביל לחטיבה הישראלית. פתחנו פה חטיבה שמשתמשת במוצרי החטיבה מישראל כדי לשפר את קווי המוצרים של אפלייד האמריקאית.
"היכולת להתפתח אישית, להתקדם ולגלות את עצמנו, נובעת מכך שאפלייד איננה חברה של תחום צר אחד אלא חברה עם רוחב יריעה עצום שמייצר הזדמנויות פיתוח לעובדים" מוסיף אנגל." אנחנו נוגעים בחזית המדע כמעט בכל מה שאנחנו עושים, מאלקטרונים ופוטונים ועד תוכנה ואלגוריתמיקה. מה שאפלייד פיתחה בעבר, מאפשר את הטרנדים שאנו חווים היום. ומה שאפלייד מפתחת היום מאפשר את הטרנדים העתידים לבוא."
2 צפייה בגלריה
ליאור אנג'ל
ליאור אנג'ל
ליאור אנגל
(אפלייד מטיריאלס)
“מנוע אנושי ייחודי שמביא לצמיחה והובלת שוק "
קרן שחר, דירקטורית ומנהלת קו מוצר, החלה גם היא את דרכה באפלייד כמהנדסת אפליקציה לפני 16 שנה. "בתחילת הדרך, כמהנדסת אפליקציה של מכונות סריקה אופטיות הייתה לי ההזדמנות להכיר לעומק את המוצר והטכנולוגיה פורצת הדרך שלנו ויחד עם זאת להכיר את עולם הלקוח והצרכים שלו. בהמשך הדרך ניהלתי את קבוצת האפליקציה שכללה עובדים מישראל והודו. לאחר שעשיתי תפקידים שונים בתחום האפליקציה המשכתי כמנהלת שיווק ולאחר מכן ניהלתי את הפעילות העסקית שלנו עבור לקוח מרכזי. כיום אני מנהלת את אחד מקווי המוצר המפותחים ומיוצרים בישראל”.
"במהלך השנים, נישאתי והבאתי לעולם ילדים, אבל מעבר למשפחה הפרטית שהקמתי, גם אפלייד היא בית עבורי. בעידן שבו אנשים נוטים להחליף מקום עבודה כל כמה שנים, אפלייד היא מקום מיוחד עם תחושה של שייכות וחיבור. זה מקום שמאפשר הזדמנויות קידום רחבות מאוד, לצד אתגר טכנולוגי שאין שני לו ".
"אני חושבת שמה שמייחד את אפלייד זו חתירה למציינות והובלה טכנולוגית מתמדת יחד עם דגש מתמיד על ההתפתחות האישית ובניית קריירה. נוסף על כך העובדה שאפלייד היא חברה גלובלית עם לקוחות בכל העולם מייצרת הזדמנויות רבות גם מחוץ לישראל ומהווה סביבת עבודה מרתקת .
המקצועיות, המסירות ועבודת הצוות חוצת הגבולות הם בעיניי המנוע האנושי הייחודי שמביא את אפלייד לצמיחה והובלת שוק.
להגשת קורות חיים למגוון המשרות לחץ כאן>>