סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

החברה הונפקה – מה עושים עם כל הכסף? רועי מעודי עם טיפים למשקיעים

מנכ"ל חברת VALORE יזמות נדל"ן מסביר למשקיעי ההייטק החדשים כיצד להשקיע את הכסף בחוכמה ולייצר הכנסה פסיבית לאורך זמן


בעקבות גל ההנפקות של חברות ישראליות בנאסד"ק, עובדי הייטק רבים מצאו את עצמם עם סכומי כסף גדולים. אם גם החברה שלכם עברה הנפקה לאחרונה, וסופסוף זכיתם לגמול על המאמצים הרבים שהשקעתם, זה בדיוק הזמן לחזור ולהשקיע – הפעם לטובת ביסוס העתיד שלכם.
בשיחה עם רועי מעודי, מנכ"ל ומייסד חברת VALORE יזמות נדל"ן המנהלת נכסים בשווי של כחצי מיליארד שקלים עבור רבים מעובדי ענף ההייטק, בהם גם בכירים עם שמות מאוד מוכרים, ניסינו להבין מה מייחד את חברת ההשקעות המצליחה והופך אותה לפתרון אטרקטיבי כל כך עבור המשקיעים החדשים.
ראשית, שמענו כיצד עולם ההשקעות האלטרנטיביות מאפשר לחברה לייצר הכנסות פסיביות לטווח ארוך ולבנות פנסיה עצמית מבוססת נדל"ן עבור המשקיעים. קיבלנו הסבר על המוצר בו מתמחה החברה – נכסי Multi-Family המייצרים את האיזון המושלם בין יצירת תזרים, עליית ערך וסתגלנות, והבנו כיצד עובד המודל העסקי הייחודי של החברה ומדוע היא מרוויחה רק בתנאי שהמשקיעים שלה מרוויחים. בהמשך, שמענו כיצד החברה מספקת כלים וידע למשקיעים, הן בפן הטכני והמקצועי והן בפן המנטלי והתודעתי ולבסוף, שיתף אותנו מעודי בטיפים למשקיעי ההייטק החדשים, אשר יעזרו להם להימנע מהחלטות פזיזות ולהשקיע את כספם בחוכמה.