סגור
מימין לשמאל: אביעד רז, לימור כץ ואורן רז, מייסדי Upstep
מימין לשמאל: אביעד רז, לימור כץ ואורן רז, מייסדי Upstep (צילום: מורג ביטן)

החברה הישראלית שעושה מהפכה טכנולוגית בתחום המדרסים המותאמים אישית בארה"ב, יוצאת לגיוס משקיעים לאחר סגירת שנה מוצלחת במיוחד

77% מהאמריקאים סובלים מכאבי רגליים, אבל רק כשליש מהם מטפלים בבעיה, עקב מחסור בפתרונות יעילים. חברת Upstep הישראלית עשתה מהפכה בשוק המדרסים המותאמים אישית, עם שביעות רצון של מעל ל-90%, ובחצי מהמחיר בשוק. למרות הקשיים בדרך, את 2023 סגרה החברה עם שיא חדש במכירות, גדילה משמעותית באחוזי הרווח והשקת טכנולוגיה חדשה המורידה את מגבלות כושר הייצור. אז מה הקשיים שאיתם החברה עוד מתמודדת?

שנת 2023 הייתה שנה מאוד מוצלחת לחברת Upstep, וזו אולי הסיבה שסבב הגיוס של החברה באתרFundit מתקדם מאוד מהר.
חברת Upstep היא חברה ישראלית שזיהתה בעיה בשוק המדרסים המותאמים אישית. השוק היה בקיפאון של חדשנות ומחירים כבר המון שנים. 77% מהאמריקאים סובלים מכאבים ברגליים, והמדרסים שהם קונים מהמדף פשוט לא פותרים את הבעיה. גם המדרסים המותאמים אישית, בנוסף לעלות הגבוהה שלהם, לרוב לא פותרים אותה. זו הסיבה שרק שליש מהסובלים מהבעיה באמת מטפלים בה.
את הבעיה הזאת בדיוק, חיפשו לפתור היזמים של חברת Upstep, שחיפשו שוק מספיק גדול, שניתן להביא אליו חדשנות פורצת דרך.
1 צפייה בגלריה
מדרסים מותאמים אישית של חברת Upstep
מדרסים מותאמים אישית של חברת Upstep
מדרסים מותאמים אישית של חברת Upstep
(צילום: טל טרי)
חברת Upstep הוקמה על ידי 3 יזמים, כל אחד מומחה בתחומו. עקב הרקע הרב שהיה להם בתהליכי ייצור, הם התמקדו תחילה בבעיה הגדולה: כיצד לייצר כמות גדולה של מדרסים איכותיים מותאמים אישית, ובזול?
בעבר זו אולי היתה בעיה שלא ניתן היה לפתור אותה, אך כיום עם הטכנולוגיות החדשות, הצליחה החברה למצוא פתרון וכבר בתחילת הדרך הגיעה לשביעות רצון של מעל ל-90% בקרב הלקוחות. חשוב לא פחות: כל זה קרה גם בכחצי מהמחיר של מדרס מותאם אישית הנהוג בשוק, וכל זאת מבלי שהלקוחות צריכים לצאת מהבית.
החברה יצאה למכירות בשנת 2019, וכיום יש לה כבר מעל 11,000 ביקורות חיוביות בארה"ב, ואנשים רבים אומרים שהמדרסים של Upstep שינו להם את החיים.
התהליך פשוט: הלקוח מקבל קופסת דריכה הביתה, דורך עליה ושולח אותה לפודיאטרים של החברה אשר יושבים באנגליה. לאחר מכן הפודיאטר מתכנן את המדרס ושולח את התכנון למפעל בישראל. המפעל מייצר את המדרס המותאם אישית ללקוח בארה"ב. הכל עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר, ובחצי מהמחיר.
על פניו הכל מושלם?
אז זהו שלא.
הבעיה הבאה שנתקלה בה החברה היתה עמידה בביקוש. עם מוצר איכותי במחיר נגיש, מגיעה גם עליה חדה בביקוש והחברה צריכה לעמוד בה. כל זה מצריך עמידה בזמני אספקה וכושר ייצור שעדיין לא היה לחברה. בגלל המחיר האטרקטיבי והרצון של החברה לייצר כמה שיותר לקוחות קבועים בזמן קצר, גם אחוזי הרווח מכל מכירה היו קטנים.
לכן את שנת 2023 הקדישה חברת Upstep להתייעלות. תחילה הוקם קו ייצור נוסף בספרד והוטמעו בו הטכנולוגיות החדשות ביותר לייצור, שמאפשרות ייצור ללא מגבלה. התהליך התייעל משמעותית והחברה הגדילה את אחוזי הרווח שלה מכל מכירה בכ-100%.
בנוסף, החברה מתכננת להשיק בחודשים הקרובים את מערכת הבינה המלאכותית שלה שכבר למדה על מאות אלפי דוגמאות ממאגר הנתונים של החברה. המערכת צפויה להעלות את אחוז שביעות הרצון של הלקוחות. האפליקציה שנמצאת בשלבים מתקדמים של פיתוח, תחליף את קופסת הדריכה ובכך תוזיל ותזרז את כל תהליך הייצור של המדרס – דבר שיסייע להגדלת הרווחיות עוד יותר.
בימים אלה עלתה החברה לגיוס המונים בפלטפורמה של Fundit ולפי המספר שמופיע שם, יש ביקוש גדול של משקיעים למניות החברה. משקיעים רבים מאמינים בפוטנציאל הרב של החברה לצמוח ולהגיע לשווי גבוה מאוד. גם לכם יש הזדמנות להצטרף להשקעה בחברה. לפרטים נוספים על הזדמנות ההשקעה – כנסו לקישור הזה.