סגור

עובדים שעות מול המחשב? כך תבחרו את מסך המחשב המושלם

בין אם אתם מתכנתים, גרפיקאים, עורכי וידאו או יוצרי תוכן אינטרנטי, אם אתם עובדים פרקי זמן ארוכים מול המחשב במשרד או בבית, חשוב מאד שתבחרו את מסך העבודה הנכון ביותר עבורכם. קבלו את הטיפים שיעזרו לכם לבחור את מסך המחשב הבא שלכם.

עם מסך Ultra-Wide תצליחו לעבוד על יותר תוכן
הפרמטר הראשון והמרכזי הוא לבחור את גודל המסך המתאים ביותר לסוג העבודה שלכם. מי שעובדים עם כמויות תוכן גדולות אם זה גרפיקאים, עורכי וידאו, מפתחי תוכנה, אפילו אנליסטים וסוחרים בשוק ההון, כולם מעוניינים שהמסך יהיה כמה שיותר גדול ורחב. פעם הפתרון היה להציב שני מסכים אחד ליד השני ולעבוד על שניהם במקביל, אבל מאז התקדמנו ומה שהולך היום הם מסכי Ultra-Wide שכבשו את השוק בסערה.
3 צפייה בגלריה
מסכי Ultra-Wide -כבשו את השוק בסערה.
מסכי Ultra-Wide -כבשו את השוק בסערה.
מסכי Ultra-Wide -כבשו את השוק בסערה.
(באדיבות LG)
חברת LG הוציאה לשוק לא מזמן שני מסכים רחבים במיוחד, דגם 29WQ600-W בגודל 29 אינץ' ודגם 38WP85C-W בגודל 37.5 אינץ‘ שהוא גם קעור, שניהם בעלי יחס גובה-רוחב של 21:9.
מדובר בצמד כלי עבודה מהמעלה הראשונה בכך שהם מתאימים לריבוי משימות וניתן להציג עליהם המון מידע בלי שתאלצו לזגזג בין תוכנות, ואם אתם עורכי וידאו או עורכי סאונד תוכלו לעבוד על גבי טיימליין ארוך במיוחד. שורה תחתונה, בעזרת מסך Ultra-Wide תעבדו יותר מהר באופן יותר יעיל.
מסך כפול לגובה – אם לא שמעתם עליו הגיע הזמן
אתם כותבי קוד שעובדים עם כמות עצומה של דאטה? כנראה שעד היום נאלצתם להציב שני מסכים רחבים על שולחן העבודה, סידור מסורבל שתופס המון שטח. חברת LG המציאה עבורכם את הפתרון העיצובי והטכנולוגי שהוא גיים צ'יינג'ר אמיתי, מסך ה-DUAL UP שנראה שונה מכל מה שהכרתם.
זהו מסך גבוה בגודל 27.6 אינץ’, ביחס מפתיע של 16:18 שנראה כאילו מישהו חיבר שני מסכים מלבניים רחבים אחד מעל השני. במקום שתזיזו את הראש ימינה-שמאלה ללא הרף בין שני מסכים נפרדים או על מסך רחב, פעולה שעלולה להסתיים בצוואר תפוס, על DUAL UP אתם עובדים לגובה, כלומר זרימת העבודה היא מלמעלה למטה. למפתחים זה פשוט מעולה כי הם יכולים להציג הרבה שורות קוד בו זמנית, או את האתר/אפליקציה למעלה ואת הקוד למטה.
3 צפייה בגלריה
עובדים שעות מול המחשב? כך תבחרו את מסך המחשב המושלם
עובדים שעות מול המחשב? כך תבחרו את מסך המחשב המושלם
מסך ה-DUAL UP-מסך כפול הפתרון העיצובי והטכנולוגי
(באדיבות LG)
גם אם אתם עורכי וידאו שעובדים על פורמט גבוה, כפי שנהוג ברילז או בטיקטוק, תקבלו PREVIEW גדול ונוח לעבודה. מי שעושה לייב סטרימינג לעוקבים יכול להתיג צ'אט למעלה ואת שידור הוידאו למטה. המסך המטורף הזה אפילו מאפשר לחבר שני מכשירים שונים שמציגים בו זמנית, כמו MacBook Pro בחלק העליון ולפטופ PC בחלק התחתון. כל כך הרבה אפשרויות מולטיטסקינג עוד לא ראינו באף מסך אחר שאנחנו מכירים.
כדאי שתבחרו מסך ארגונומי עם יכולת כוונון מלאה
ארגונומיה והתאמת המחשב לסביבת העבודה היא פרמטר חשוב ביותר. הרי אינכם מעוניינים לעבוד במשך שעות כשאתם רכונים לעבר המסך או לאמץ את חוליות הגב והצוואר יתר על המידה.
אחת התכונות המשמעותיות ש-LG הכניסה למשל למסך ה-DUAL UP ERGO היא המעמד הארגונומי והזרוע המתכווננת שמשנים את חוקי המשחק לחלוטין. היכולת הוורסטילית שלהם תאפשר לכם להתאים את הגובה, כיוון הצפייה בכל מקום בחדר, לסובב את המסך סביב צירו בכל זווית אפשרית וגם למשוך אותו אליכם או להרחיק אותו מכם. כך למשל תוכלו לעבוד מול המסך על שולחן העבודה ואז לכוונו לפרזנטציה מול חברי צוות או לקוחות שיושבים בנקודה אחרת בסטודיו.
אל תחסכו בכל מה שנוגע לבריאות העיניים שלכם
האיבר בגופכם שנמצא הכי הרבה זמן מול המסך הוא כמובן העיניים, אך כפי שרבנו מכירים עבודה מאומצת עלולה להוביל לראייה מטושטשת, לחץ בעיניים, מיגרנות ועוד בעיות רפואיות טורדניות.
מה שבעצם גורם לתופעות הללו הוא האור הכחול שפולטים מסכי מחשב בשביל לדמות את אור היום. למרבה המזל, קיימים היום בשוק מסכים מתקדמים כמו של LG שמשתמשים בטכנולוגיית
Low Blue Light – מסכים אלו בעלי גל אור כחול מינימלי שאף ממזערים את אפקט הריצוד. בכך הם בעצם יאפשרו לכם לעבוד שעות ארוכות מול המסך בלי שהעיניים שלכם יתעייפו.
קחו בחשבון צבע, חדות, בהירות וזוויות צפיה
גרפיקאים, צלמים, עורכי וידאו אבל בעצם לכל אחד חשוב שהתמונה על המסך תהיה כמה שיותר איכותית, בהירה וחדה. מה שקובע את איכות התצוגה הוא הפאנל, כשככל שהפאנל מתקדם יותר כך תקבלו תמונה חדה ומדויקת יותר עם ספקטרום צבעים רחב יותר.
על מנת להבטיח הצגת צבעים מרהיבים וזוויות צפייה מעולות ודיוק צבע אופטימלי, LG מציידת את המסכים שלה מסדרת LG 4K UHD וסדרת מסכי Ultra Wide בפאנל IPS עם מעל 95% כיסוי של הספקטרום DCI-P3, וטכנולוגיית VESA DisplayHDR™ שמבטיחה בהירות וניגודיות חסרת פשרות, ותמונה שנראית ברורה מאד גם בחללי עבודה מוארים היטב.
אם אתם רוצים ללכת עוד צעד קדימה לטופ של הטופ באיכות תמונה, תמצאו במסך DUAL UP ERGO את הבשורה הטכנולוגית ה Nano IPS שמעניקה צבע חד וקריסטלי עם השחור הכי עמוק שיש וקונטרסט מאד גבוה, עם תמונה חיה ועשירה שמושכת קריאות התפעלות.
3 צפייה בגלריה
LG- כך תבחרו את מסך המחשב המושלם
LG- כך תבחרו את מסך המחשב המושלם
כך תבחרו את מסך המחשב המושלם
(באדיבות LG)
חפשו עוד פיצ'רים שישפרו את זרימת העבודה
על התכונות העיקריות בבחירת מסך עברנו, אבל ישנם עוד כמה פרמטרים שיכולים לעשות הבדל מבחינת נחות ופרודוקטיביות. במסכי LG מצאנו תכונה שנקראת PICTURE BY PICTURE - PBP פיצול המסך עד ארבעה אזורי עבודה שונים במקביל. גם תוכנת השליטה שנקראת OnScreen Control מקלה מאד לכוון ולהתאים את תכונות המסך בצורה אופטימלית בכמה לחיצות פשוטות ודי אינטואיטיביות.
נדבך נוסף ביעילות ונוחות עבודה הם אותם חיבורים שהמסך מגיע איתם. רוב המקצוענים מחפשים יותר מחיבור HDMI סטנדרטי, אלא שיהיה גם חיבור USB-C, כזה שמאפשר להעביר את כל המידע דרך כבל אחד - אם זה נתונים, וידאו, סאונד ומתח חשמלי לטעינת הנייד. לא רק שזה יעיל וחוסך זמן, זה גם יוצר ניקיון בשטח העבודה בלי שתצטרכו להסתבך עם עשרות כבלים ומתאמים.
העיצוב בוודאי חשוב לכם וכמובן גם המחיר
אם כבר נגענו בנראות וב"נקיון" סביבת העבודה, האלמנט האחרון והמכריע בבחירת מסך מחשב הוא העיצוב שלו. נכון, מדובר בפן קוסמטי אך עבור המון אנשים, במיוחד מי שעובד בהייטק, עיצוב, אדריכלות וכדומה, חשוב שמסך המחשב ייראה טוב. בהחלט מוסיף שיהיו למסך קווי מתאר זורמים, שוליים דקיקים וכמעט בלתי נראים, גב מסך לבן ולא שחור ועוד נגיעות עיצוביות שהופכות אותו מעוד סתם מסך לפריט עיצובי מרשים בחלל. אחרי הכל אלו הפנים של בית העסק שלכם או החברה שאתם עובדים בה.
לסיכום, לא נשכח את המחיר. מאחר ומדובר במסכי עבודה מתקדמים אתם צפויים, וכנראה גם מוכנים, להשקיע בהם לא מעט כסף. LG שחיים ונושמים את השוק דאגו להתאים את דור מסכי העבודה החדשים לצרכים העדכניים של אנשי המקצוע כדי שיאפשרו להם להיות יותר פרודוקטיביים בעבודתם, תוך שהם מנגישים את הטכנולוגיה במחיר שמספק מקסימום Value for Money. כך שהשקעה במסך הנכון ביותר עבורכם תהפוך את העבודה ליותר פרודוקטיבית, בריאה וחווייתית.
דגמי המסכים שהוזכרו בכתבה הם:
29WQ600-W ניתן לצפות בעוד פרטים על המסך כאן>>
38WP85C-W ניתן לצפות בעוד פרטים על המסך כאן>>
28MQ780-B ניתן לצפות בעוד פרטים על המסך כאן>>