סגור

אם הקירות יכלו לדבר

חברת VOX משיקה אולם תצוגה חדש לחיפויי קירות מעוצבים ומציעה תוכנה חדשה בה כל אחד יכול לעצב בעצמו.

במיוחד כשמדובר בעיצוב הבית, תהליך העבודה שנראה קוסם ומלא אפשרויות יכול להיות מלחיץ, מאיפה מתחילים? מה מתאים למה? ואיך עושים את כל זה? הפתרון הוא לרוב איש מקצוע אבל קורה לא מעט שהתקשורת לא הכי מדויקת ונוצרת התחושה שהטעם האישי נשאר בחוץ. חברת VOX שפותחת חנות תצוגה חדשה בארץ, מציעה ללקוחותיה להיות חלק אינטגרלי בתהליך ואפילו ללמוד לעצב את הבית בעצמכם.
2 צפייה בגלריה
אם הקירות יכלו לדבר
אם הקירות יכלו לדבר
אם הקירות יכלו לדבר
(באדיבות VOX)
VOX הישראלית הממוקמת בפתח תקווה (בן ציון גליס 18) ערכה אתמול השקה של אולם תצוגה חדש המיועד לחיפויים בלבד בנוכחות בעלי החברה בארץ ובחו"ל. החברה המתמחה בעיצוב כלל הבית השיקה קולקציה חדשה ומסוגננת לקירות הבית עם אג'נדה של לייף סטייל מודרני שיש מאחוריו מחשבה טעם וטכנולוגיה.
אתמול בערב נפתח אולם תצוגה חדש של חברת VOX בפתח תקווה, ממש לא רחוק מהחנות שהוקמה לפני ארבע שנים, מדובר באולם תצוגה לאריחי קיר בלבד והוא ניתן למצוא גם את הקולקציה החדשה SOFORM המציעה חיפויי קיר מבדי טקסטיל וריפוד במגוון צבעים וטקסטורות ובחיתוכים שונים.
יאן בעלי החברה בארץ מדבר על פתיחת אולם התצוגה החדש "עבדנו מול משווקים, בחנויות בארץ, כשאנחנו בעצם משתמשים בחנות תצוגה שלהם ושמים מוצר שהוא שלנו, עשינו המון המון פרוייקטים והתחלנו לגדול במכולות ובהיקפים, ורציתי לפרוץ עוד. אני נמצא כל הזמן בפולין וכל הזמן מתרגש מאולמות התצוגה שלהם ואמרתי כזה אני רוצה"
חיפוי קירות נהיה דבר פופולרי ונכנס כחלק מהעיצוב כמעט בכל בית, איך אתם מגיעים ללקוחות שלכם?
אנחנו קודם כל מתחילים במיתוג, הסלוגן שלנו הוא "FREEDOME BEGINS AT HOME" (החופש מתחיל בבית) שמכוון יותר לעיצוב הבית ותחושת החופש היצריתי- החופש ליצור, ויש לנו ערוצי תקשורת אם זה דרך האתר או שירות הלקוחות שלנו. אנחנו כל הזמן בקשר עם הלקוחות ומנסים לבחון את חווית המשתמש שלהם עם התוכנה. לפני כמה שנים החלטנו להפוך מחברה שמכוונת למוצרים שלה, לחברה שמכוונת לחווית המשתמש במוצרים שלה, ולדעתנו לשם העולם שלנו הולך"
החברה שעובדת לא מעט באונליין מציעה ללקוחותיה תוכנה ללא עלות בעזרת ניתן לעצב את הבית.
בעלי החברה בחול מספר: "פיתחנו כלי טכנולוגי מתקדם עבור עיצוב ONLINE שנקרא VOXBOX ונותן הזדמנות לעצב יחד עם הלקוחות או עבור הלקוחות או ע"י הלקוחות און ליין, זו אחת התוכנות הטובות ביותר לדעתי עבור אדריכלים ומעצבי פנים והיא לכולם."
"את לא תלכי היום לחנות ומישהו ישב איתך יסביר לך. התוכנה הזו היא כלי באמת נדיר, הוא נח ופשוט, ובכמה קליקים אפשר לעצב את הבית.את אומרת לי את המידות, לדוגמא: מיטה מאה עשרים ס"מ, שידה, ארון ארבע דלתות, את הצבעים, הכל בקליקים, את רואה ויכולה להגיד לי 'אהבתי לא אהבתי, תעשה קליק תחליף והלאה..' את לא צריכה לקנות ואז לא להיות מרוצה, או להגיע הביתה ולהתקין ולהרכיב ולהגיד טוב בוא נחייה עם זה. אנחנו רואים את התוצאה לפני שאנחנו עושים את זה בבית".
"מדובר כאן לא רק בקנייה און ליין אלא בעיצוב און ליין. אנחנו מביאים ללקוחות שלנו יותר מעמד בעל ערך גבוה יותר מאשר לקונה רגיל". החברה שעובדת לא מעט עם מעצבים מצרפת לרשימה עוד ועוד לקוחות פרטיים עם רצון לעצב בעצמם. "יש אצלינו הרבה לקוחות עם תשוקה ועיצוב שלומדים איך לעבוד עם התוכנה כך שבתוך עשרים עד ארבעים דקות הם הופכים למעצבים של עצמם, בחלל שלהם"
2 צפייה בגלריה
חברת VOX חיפוי קירות
חברת VOX חיפוי קירות
חברת VOX חיפוי קירות
(באדיבות VOX)
יש אנשים שבכל זאת שמעדיפים שיעשו בשבילם, איך זה עובד אצלכם עבור לקוחות כאלו?
"זאת הסיבה שיש את החנות והם יכולים להגיע או להתייעץ עם איש מקצוע" מציין הבעלים מחול ויאן מוסיף:
"את לא תלכי היום לחנות ומישהו ישב איתך יסביר לך. התוכנה הזו היא כלי באמת נדיר, הוא נח ופשוט, ובכמה קליקים אפשר לעצב את הבית. את אומרת לי את המידות, לדוגמא: מיטה מאה עשרים ס"מ, שידה, ארון ארבע דלתות, את הצבעים, הכל בקליקים, את רואה ויכולה להגיד לי 'אהבתי לא אהבתי, תעשה קליק תחליף והלאה..' את לא צריכה לקנות ואז לא להיות מרוצה, או להגיע הביתה ולהתקין ולהרכיב ולהגיד טוב בוא נחייה עם זה. אנחנו רואים את התוצאה לפני שאנחנו עושים את זה בבית".
"ברגע שהלקוח מתיישב איתנו לשולחן של העיצוב, כשמגיעים איתו לשלב הזה בVR שבו הוא עומד בתוך החדר המעוצב ברזולוציה גבוה, הוא מת על זה, אנשים אוהבים לראות כי קשה להם לדמיין ואחוז נורא גדול קונה. אנחנו הרבה פעמים מעלים אצלינו בפידים וברשתות החברתיות תמונות של העיצוב במחשב ובריאליטי וזה נראה אחד לאחד "
ואיך המחירים?
"אנחנו מציעים מוצרים איכותיים והמחיר בהתאם, בקולקציה החדשה לדוגמא המחירים נוחים ולכל כיס, יש גם יותר יקרים. יש ביקוש, החברה בחול מפיצה מיליונים כאלה".
גולן נארדע יו"ר גולן תקשורת המייצג את VOX בארץ ובחו"ל סיפר על החברה "הריהוט לדעתי מודולרי והוא מעוצב והוא בסטייל ונותן מענה גם להורים הצעירים גם לגיל האמצע וגם לגיל השלישי"
"יש בו המון שיק, מוצר באמת איכותי ואקלקטי לבתים למלונות למסעדות לברים, לכל העולם"