סגור
ירון אלעד מנכ"ל חברת אלרון
ירון אלעד, מנכ"ל חברת אלרון

דסק"ש מתניעה מהלך למכירת מניותה באלרון

הבוקר דיווחה דסק"ש על חתימה על מזכר הבנות למכירת אחזקותיה באלרון, שעומדות על 59.14% ממניות החברה; בשלב זה לא ברור האם העסקה תצא לפועל

קבוצת דיסקונט השקעות (דסק"ש) חתמה על מזכר הבנות לא מחייב עם חברת הון סיכון זרה בנוגע למכירת מלוא אחזקותיה של דסק"ש באלרון בע"מ לחברה הזרה.
לפי הדיווח של דסק"ש הבוקר (א'), העסקה, אם תיחתם, תתבצע על בסיס שווי חברה של בין 82 ל-90 מיליון דולר לאלרון, המשקף שווי של כ-48.5 עד 53.2 מיליון דולר עבור החזקותיה של דסק"ש באלרון, כ-59.14% מהמניות.
טווח השווי מותנה בכך שלא תחול ירידה מהותית ברמות המזומנים וההון החוזר של אלרון ושל החברה הבת אר.די.סי רפא"ל. במקרה של חלוקה באלרון, יותאם שווי העסקה בהתאם.
השלמת העסקה כפופה, בין היתר, לביצוע בדיקת נאותות על ידי הרוכש וכן לגיבוש הסכם מחייב בין הצדדים. במסגרת מזכר ההבנות, התחייבה דסק"ש לבלעדיות מול הרוכש לתקופה של 30 יום, הניתנת להארכה ב-15 יום נוספים, שבמהלכה לא תקדם הצעות חלופיות לעסקה.
בשלב זה מדובר במזכר הבנות בלתי מחייב בלבד, וטרם קיימת ודאות האם אכן תיחתם עסקה מחייבת בין הצדדים ומה יהיו תנאיה הסופיים. אלרון היא חברת אחזקות המתמקדת בחברות טכנולוגיה צעירות. עסקה זו, אם אכן תושלם, עשויה להיות משמעותית עבור דסק"ש, אשר מחזיקה ברוב מניות אלרון.