סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
אור שובל אמיר עמדי ו מיכל צור רמפי
מימין, מייסדי רמפי: אור שובל, אמיר עמדי ומיכל צור (צילום: Remepy)

הסטארט-אפ Remepy של מיכל צור גייס 10 מיליון דולר לפיתוח תרופה היברידית לפרקינסון

מדובר בגיוס בסבב סיד ליזמת הסדרתית, שהקימה את הסטארט-אפ לפני כשנה עם אור שובל, ופרופ' אמיר עמדי שמנהל את מכון המח וההדמיה באוניברסיטת רייכמן, בהובלת קרן NFX; רמפי הודיעה על מינויו של ד"ר דני בר זוהר, ראש תחום מחקר ופיתוח ומנהל רפואי ראשי בחברת Merck, לדירקטוריון החברה

חברת Remepy, המפתחת תרופות ההיברידיות, גייסה 10 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס Seed. את סבב הגיוס הובילה קרן NFX, בהשתתפות Vine Ventures ו-Psymed Ventures. אלו מצטרפים למשקיעים הראשונים בחברה וביניהם: Tech Aviv שהובילה את גיוס הפרה-סיד, וכן Samsung Next, Fresh Fund וכן 97212. הגיוס הנוכחי מביא את סך גיוסי החברה ל-15 מיליון דולרים.
בנוסף, הודיעה החברה על מינויו של ד"ר דני בר זוהר, ראש תחום מחקר ופיתוח ומנהל רפואי ראשי בחברת Merck, לדירקטוריון החברה. מוקדם יותר השנה הצטרף גם ראש הממשלה לשעבר ויזם ההייטק, נפתלי בנט, לדירקטוריון החברה.
חברת Remepy נוסדה לפני כשנה על ידי היזמת הסדרתית ד"ר מיכל צור, אור שובל, ופרופ' אמיר עמדי שמנהל את מכון המח וההדמיה באוניברסיטת רייכמן. החברה מפתחת תרופות היברידיות, הכוללות אפליקציה דיגיטלית ייעודיות שמשפרת את אפקט התרופה שניתנת למטופל ומשפרת את יעילותה.
ד"ר מיכל צור ואור שובל, מנכ"לים משותפים של Remepy, שיתפו: "תעשיות רבות עברו טרנספורמציה על ידי אימוץ גישת מוצר היברידית, שמשלבת טכנולוגיה חדשה עם מוצרים מסורתיים. אנו נרגשים במיוחד מהסיכויים לשפר את חייהם של חולי פרקינסון באמצעות תרופה היברידית שתטפל טוב יותר בסימפטומים קוגניטיביים, תנועתיים, דיבוריים ופסיכולוגיים ובעלת פוטנציאל לטיפול במחלות עם שינויים בקישוריות המוח".