סגור

לראשונה זה 18 חודשים - המסך עולה מחדש על ההצגות בברודוויי

ההופעה הראשונה שחזרה לבמות היתה "המלצרית", שעלתה ב-2 בספטמבר מול הקהל הנרגש; בהמשך החודש עתידים לחזור המופע "המילטון", המחזמר הוותיק של דיסני "מלך האריות" ולהיטים נוספים כמו "מרשעת" ו"שיקגו". ראש העיר ניו יורק, ביל דה בלאזיו: "כשברודוויי פועלת, היא אומרת כל כך הרבה על ניו יורק. אפשר להרגיש את חיי העיר חוזרים"

ברודווי חוזרת: שנה וחצי לאחר הסגירה הפתאומית של רובע התאטראות התוסס בניו יורק, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, עולה המסך מחדש על המופעים בברודוויי.
ההופעה הראשונה שחזרה לבמות היתה "המלצרית", בכיכובה של שרה ברליס, שעלתה ב-2 בספטמבר מול הקהל הנרגש. צוות השחקנים ניצל את ההזדמנות וחלק כבוד לשחקן ניק קורדרו, שהיה חלק מהקאסט הרשמי של המחזמר ומת ביולי האחרון לאחר שסבל מסיבוכים שנגרמו ממחלת הקורונה.
בהמשך החודש עתידים לחזור המופעים "המילטון" של לין מנואל מירנדה, המחזמר הוותיק של דיסני "מלך האריות" ולהיטי ברודוויי נוספים כמו "מרשעת" (Wicked) ו"שיקגו".
הכניסה לכל ההופעות תתאפשר למחוסנים בלבד, וישנה חובת עטיית מסכה באולם.
2 צפייה בגלריה
תיאטרון סנט ג'יימס ברודוויי ניו יורק הצגה ראשונה קורונה 1
תיאטרון סנט ג'יימס ברודוויי ניו יורק הצגה ראשונה קורונה 1
תאטרון סנט ג'יימס
(צילום: רויטרס)
"כאשר אתה חושב על ניו יורק... זו בירת האמנות והתרבות", אמר ראש העיר ביל דה בלאזיו. "אנשים אוהבים את ברודוויי. כשברודוויי פועלת, היא אומרת כל כך הרבה על ניו יורק, והערב חלקים גדולים מברודוויי חוזרים. אפשר להרגיש את חיי העיר חוזרים".
"שש", מחזמר חדש יחסית שנאלץ להפסיק את הופעותיו קצת אחרי שהתחיל להציג בתחילת המגפה, יחדש את הופעותיו ב-17 בספטמבר - לפני שייפתח רשמית ב-3 באוקטובר. מחזמר נוסף שחוזר הוא המחזמר זוכה הטוני Come from Away, המספר סיפור מרגש המתרחש לאחר אירועי 11 בספטמבר.
2 צפייה בגלריה
תיאטרון סנט ג'יימס ברודוויי ניו יורק הצגה ראשונה קורונה 2
תיאטרון סנט ג'יימס ברודוויי ניו יורק הצגה ראשונה קורונה 2
תאטרון סנט ג'יימס
(צילום: רויטרס)
מעריצי בית המלוכה יוכלו לתפוס את המחזמר "דיאנה", העוסק בסיפורה של הנסיכה מוויילס, כאשר יעלה לבמות בהמשך העונה - ב-17 בנובמבר.
להלן כל מופעי ברודוויי שנפתחים החודש:
שיקגו: 14 בספטמבר 2021
המילטון: 14 בספטמבר 2021
מלך האריות: 14 בספטמבר 2021
מרשעת: 14 בספטמבר 2021
אוטופיה אמריקאית: 17 בספטמבר 2021
בואו משם: 21 בספטמבר 2021
מולן רוז'! המחזמר: 24 בספטמבר 2021
אלאדין: 28 בספטמבר 2021
בלוז בלקאוונה: 28 בספטמבר 2021