סגור

לראשונה בעולם: סרט באורך מלא יופץ כ-Secret NFT

מדובר בסרט "KillRoy was here" של הבמאי והיוצר קווין סמית' שיוצפן באמצעות טכנולוגיית SCRT Labs. השקת קולקציית ה-NFT של הסרט תתקיים ברבעון השני של 2022 על גבי פלטפורמת Legendao

הבמאי והיוצר קווין סמית' הודיע כי יפיץ לראשונה, יחד עם חברת SCRT Labs, סרט באורך מלא כ-Secret NFT.
מדובר בסרט הקומדיה-אימה האחרון של סמית' "KillRoy was here" שיוצפן באמצעות טכנולוגיית SCRT Labs כך שלא כל אחד יוכל להעתיק אותו אלא רק מי שקנה את ה-NFT. הקולקציה תכיל 5,555 פריטים שחלקם יאפשרו גישה לחומרים בלעדיים כמו צילומי "מאחורי הקלעים" מהסרט. השקת קולקציית ה-NFT של הסרט תתקיים במהלך הרבעון השני של 2022 על גבי פלטפורמת Legendao.
קווין סמית' המוכר גם בדמותו כ-Silent Bob, יצר עשרות סרטים שמתאפיינים בדיאלוגים ובראיית עולם ייחודית, משלבים הומור ואימה וניתן למצוא בהם אזכורים רבים לתרבות הפופ, עם דגש מיוחד על ספרי קומיקס ומלחמת הכוכבים. בין סרטיו המוכרים: דוגמה, סדרת Jay& Silent Bob, מוכרים בלבד, כנסיית הפחד, עכברי הקניון ועוד.
2 צפייה בגלריה
קווין סמית'
קווין סמית'
קווין סמית'
(צילום: Allan Amato)
סמית' בחר ב–Secret Network מכיוון שזוהי רשת הבלוקצ'יין היחידה המגנה על פרטיות הנתונים ועושה זאת בצורה מבוזרת. זאת תהיה הפעם הראשונה בהיסטוריה שסרט שלם יוטבע כ-NFT, מה שמרחיב את האפשרויות של מה ש-NFTs יכולים לספק בעסקי הבידור המתפתחים.
השקת הסרט כקולקציית NFT מהווה המשך לשיתוף הפעולה שהיה בינואר האחרון בפרויקט Tarantino NFT של SCRT Labs וקוונטין טרנטינו. 5,555 הקונים של ה-NFT החדש של סמית', יהיו בעלי זכות בלעדית על אמנות יחידה מסוגה, ובעלי גישה לצפייה בסרט, שלא יהיה זמין לאיש מלבד מי שיהיו בעלי ה-Secret key שמספק ה-NFT. בנוסף, הקונים יוכלו ליצור אומנות משלהם שתהיה מבוססת על הדמות של KillRoy חלקם יכללו גם בסרט ההמשך שמתכנן הבמאי.
2 צפייה בגלריה
גיא זיסקינד מייסד ומנכ"ל SCRT Labs
גיא זיסקינד מייסד ומנכ"ל SCRT Labs
גיא זיסקינד מייסד ומנכ"ל SCRT Labs
(צילום: ניר זיסקינד)
"כשאתה קונה את ה-KillRoy NFT, אתה מקבל גישה בלעדית לסרט", אמר סמית'. "אבל חשוב מכך זה שהגרסה הספציפית של KillRoy שתקבל היא שלך, ותוכל לעשות איתה כל מה שתרצה: ליצור סרט מקורי, לייצר קריקטורה, ולייצר מרצ'נדייז. אנחנו התחלנו את הסיפור, עכשיו אתה מקבל את האפשרות להמשיך עם גרסה מקורית משלך שכוללת את הדמות שאנחנו יצרנו, ויחד עם פרק חדש שאצלם בשנה הבאה, האנימציות שבעלי ה-KillRoy NFT ייצרו, יהוו את עיקר אנתולוגיית ההמשך של KillRoy, שלמעשה מציע הזדמנות מרגשת וייחודית לעבור מלהיות אספן אמנות להיות אמן משתף פעולה".
"השקה זו מתאפשרת בזכות טכנולוגיית ה-Legendao NFT של Secret Network, שמבטיחה כי תוכן NFT יוכל להיות נגיש רק לבעלי הזכות", אומר גיא זיסקינד, מנכ"ל SCRT Labs, שמפעילה את Legendao ו- Secret Network. "מהלך זה פותח דלתות להפצת כל סוגי התוכן הדיגיטלי כ-NFTs: סרטים, תוכניות טלוויזיה, מוזיקה. כל דבר ניתן לעצב מחדש עבור Web3".
עוד אמר כי "השיתוף הדיגיטלי והסטרימינג ללא ספק חוללו מהפכה בתעשיית הבידור, אך הם גם גרמו לבעיות של שימוש פיראטי בתכנים ולהפסדי הון ליוצרים. באמצעות שותפויות כמו שלנו, Legendao יכולה לעבוד לצד היוצרים על מנת לפתח פרויקטים שהם יכולים לחלוק עם הציבור מבלי לאבד עליהם את הבעלות. ברור לכל כי NFTs הם העתיד של הפצת תכנים דיגיטליים, דבר שנותן ליוצרים יותר שליטה על היצירה שלהם וחיבור הדוק יותר עם בסיס האוהדים שלהם".