סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

מוזיאון ה-NFT של אוקראינה גייס 600 אלף דולר ביום המכירות הראשון

"מטא היסטוריה: מוזיאון מלחמה", שבהקמתו השתתף שר הטרנפורמציה הדיגיטלית מיכאילו פדורוב, מציע למכירה יצירות דיגיטליות המתארות רגעי מפתח במלחמה באוקראינה. עד כה נמכרו 1,282 יצירות

מוזיאון ה-NFT הראשון בעולם, שנקרא "מטא היסטוריה: מוזיאון מלחמה" - הצליח לגייס יותר מ-600 אלף דולר לתמיכה באוקראינה כבר ביום הראשון למכירת המוצגים הווירטואליים שבו. בסך הכל, נמכרו 1,282 יצירות דיגיטליות ובהן ציון אירועים נבחרים מאז שהחלה הפלישה הרוסית.
הסכום שנאסף יועבר לקרן הקריפטו KUNA שיסדה ממשלת אוקראינה על מנת שתוכל לקבל תרומות עבור יחידות הצבא וצוותי הגנת הסייבר שלה.
"היינו הראשונים לחבר בין טכנולוגיית בלוקצ'יין לאמנות עכשווית על מנת לשקף אמת היסטורית על המלחמה של הפדרציה הרוסית נגד אוקראינה", אמר שר הטרנפורמציה הדיגיטלית מיכאילו פדורוב בפוסט שהעלה לטלגרם.
מוזיאון המלחמה האוקראיני הושק על ידי קהילת ה-NFT במדינה, בסיוע משרדו של פדורוב. בנוסף לכך, המשרד פעל, בשיתוף עם חברות IT באוקראינה ובית הספר הגבוה לכלכלה של קייב, להקמתה של "קרן האמת", שנועדה להיאבק בתעמולה הרוסית ולומר לעולם את האמת על הנעשה במלחמה האוקראינה.
1 צפייה בגלריה
NFT אוקראינה מוזיאון המלחמה מטא היסטורי
NFT אוקראינה מוזיאון המלחמה מטא היסטורי
מוזיאון המלחמה מטא היסטורי
(צילום: metahistory.gallery)

כאן ניתן לבקר במוזיאון ולרכוש יצירות.