סגור

לא רק בישראל: נטפליקס מעלה מחירים בארה"ב ובקנדה

ענקית הסטרימינג ייקרה את החבילות שלה בעד שני דולרים; הפעם הקודמת בה העלתה החברה את המחירים באזור זה היתה באוקטובר 2020; בשבוע שחלף הודיעה נטפליקס על העלאת מחירים בישראל

נטפליקס העלתה את התעריפים של שירות הסטרימינג שלה בארה"ב ובקנדה. כך מדווחות CNBC ו-CNN.

המחיר החודשי של החבילה הבסיסית עלה בדולר ל-9.99 דולרים; מחיר החבילה הסטנדרטית עלה מ-13.99 ל-15.49 דולר, ושל חבילת הפרימיום - מ-17.99 ל-19.99 דולר, כך על פי האתר של החברה. המחירים בקנדה עלו גם כן - מחיר התוכנית הסטנדרטית עלה ב-1.5 דולר קנדי (1.2 דולר אמריקאי), ל-16.49 דולר קנדי (13.1 דולר אמריקאי). חבילת הפרימיום התייקרה ב-2 דולרים קנדיים. מחיר חבילת הבסיס נותר ללא שינוי. הפעם הקודמת בה העלתה נטפליקס את המחירים באזור זה היתה באוקטובר 2020.

1 צפייה בגלריה
משחק הדיונון נטפליקס
משחק הדיונון נטפליקס
"משחק הדיונון"
(AFP)
בשבוע האחרון הודיעה החברה על העלאת מחירים גם בישראל - חבילת הפרימיום, למשל, מתייקרת בכ-15% מ-60.90 שקל לחודש ל-69.90 שקל בחודש.
דובר מטעם נטפליקס אישר את השינוי: "אנחנו מעדכנים את המחירים שלנו כדי שנוכל להמשיך להציע מגוון רחב של אפשרויות בידור איכותיות". החברה העלתה מחירים גם ב-2020 וב-2019.
המשקיעים בוול סטריט בונים על כך שהחברה תעלה מחירים, בעקבות הירידה בקצב הצמיחה של מספר המשתמשים. העלאות המחיר של נטפליקס משקפות גם ביטחון של החברה שתוכניותיה כבר מהוות חלק בלתי נפרד מחיי המנויים שלה, ושהם לא יבטלו את המינוי בעקבות כך.
נטפליקס הודיעה אתמול שלקוחותיה יקבלו אימייל בנוגע לעליית המחירים 30 יום לפני שהם יראו את העלייה בחשבון ההוצאות שלהם.
החברה מתמודדת עם תחרות גוברת, במיוחד מצד שירותי סטרימינג חדשים כמו דיסני פלוס, HBO Max, פריים וידאו של אמזון, ו-TV פלוס של אפל. נטפליקס הודיעה בסתיו שעבר שיש לה יותר מ-213 מיליון לקוחות רשומים ברחבי העולם, מספר גבוה בהרבה מיריבותיה. כתוצאה מכך היא משקיעה רבות בהפקת תוכן עבור השירות שלה.