סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

כלכליסט-טק
הילדים במוקד: נטפליקס משיקה סרטונים בסגנון טיקטוק

הפיצ'ר החדש, Kids Clips, שיופעל תחילה באפליקציה לאייפון בלבד, אמור לכוון ילדים ובני נוער אל תכנים רלוונטיים במאגר הסרטים והסדרות העצום של ענקית הסטרימינג. ההורים מתבקשים להמשיך לשים עין


ענקית הסטרימינג נטפליקס משיקה תכונה חדשה באפליקציה שלה: סרטונים קצרצרים בסגנון טיקטוק המיועדים לסייע לילדים ולבני נוער לזהות תכנים שעשויים לעניין אותם. הפיצ'ר מכונה Kids Clips ובשלב הראשון הוא יופיע רק באפליקציית האייפון של השירות, כך לפי דיווח של סוכנות בלומברג.

תכונה זו משתלבת בניסיון נרחב יותר של נטפליקס לסייע למשתמשים להגיע לתכנים שהם עשויים לאהוב. קטלוג התוכן של ענקית הסטרימינג גדול, וקל מאוד לפספס בו תכנים.
החוויה הנטפליקסית, שמותאמת לבינג'ים של סדרות, גם לא בהכרח מתאימה לקהל מבוגר יותר שעדיין מורגל לפורמט של טלוויזיה ליניארית, ולכן בשנה שעברה השיקה החברה את הפיצ'ר "צפה במשהו", שבוחר תוכן לצפייה באופן רנדומלי. השימוש בפורמט בסגנון טיקטוק או יוטיוב, לעומת זאת, מיועד באופן מובהק לדור הצעיר יותר, שמורגל לתכנים מסוג זה.
1 צפייה בגלריה
פנאי מישל אובמה וואפלס ומוצ’י נטפליקס
פנאי מישל אובמה וואפלס ומוצ’י נטפליקס
מישל אובמה, וואפלס ומוצ’י בנטפליקס
(צילום: נטפליקס)
בחברה מתייחסים לתכונות הללו כאל ניסוי או בדיקה. גרסאות קודמות של האפליקציה כללו בין השאר ניסיון להוסיף סרטוני קומדיה תחת הכינוי Fast Laughs ומערכת דירוגים שאמורה לסייע למשתמשים לבחור את התוכן המתאים שלהם בהתבסס על הפופולריות שלו.
התכנים ב"ערוץ הילדים" החדש של נטפליקס יוצגו במאוזן ולא במאונך כמו בטיקטוק. בנוסף, ילדים לא יוכלו לצפות ביותר מ-20 סרטונים ברצף. התכונה תהיה זמינה בהתחלה למשתמשים בארה"ב, במדינות דוברות הספרדית של אמריקה הלטינית, בקנדה, באירלנד ובאוסטרליה.