סגור

הגרסה החדשה של מקדונלד'ס ברוסיה נחשפת: איך נראה הלוגו החדש?

רשת המזון המהיר ברוסיה, שהיתה שייכת עד לאחרונה למקדונלד'ס, חשפה את הלוגו החדש שלה, אך עוד לא גילתה מה יהיה שמה החדש. ככל הנראה, אחד השמות שנשקלים הוא "טוט סאמי" שפירושו - אותו אחד

רשת המזון המהיר ברוסיה שהייתה שייכת עד לאחרונה למקדונלד'ס, חשפה את הלוגו החדש שלה כחלק מההכנות לפתיחה מחודשת של הסניפים ביום ראשון, כך לפי דיווח ב-BBC.
המיתוג החדש כולל עיגול ושני קווים, שאמורים לייצג המבורגר וצ'יפס. הרקע של הלוגו ירוק, מה שאמור לסמל את איכות המוצרים והשירותים "שהאורחים שלנו רגילים אליהם", מסר דובר של סיסטמה PBO, החברה שמנהלת כעת את העסקים שהיו בבעלות מקדונלד'ס, לסוכנות הידיעות TASS.
1 צפייה בגלריה
הלוגו החדש של רשת המזון שתחליף את מקדונלד'ס ברוסיה
הלוגו החדש של רשת המזון שתחליף את מקדונלד'ס ברוסיה
הלוגו החדש של רשת המזון שתחליף את מקדונלד'ס ברוסיה
(רויטרס)
החברה עוד לא חשפה את השם החדש של הרשת, אך לפי הדיווחים סיסטמה הגישה שמונה הצעות לשמות חדשים לרוספטנט – הסוכנות הממשלתית שאחראית על ענייני קניין רוחני ברוסיה. אחד השמות שנשקלים הוא "טוט סאמי", שפירושו "אותו אחד".
מקדונלד'ס החלה לפעול ברוסיה ב-1990 וכניסתה למדינה היוותה סמל לנפילת הגוש הסובייטי וסיום המלחמה הקרה. בהתאם, הסניף הראשון שנפתח במוסקבה בינואר 1990 משך תורים ארוכים.
ואולם, בחודש מרץ השנה, זמן קצר לאחר תחילת הפלישה לאוקראינה, הודיעו על השעיית הפעילות. בחודש שעבר הכריזו כבר כי יעזבו את רוסיה בשל "המשבר ההומניטארי" ו"סביבת עבודה חסרת תקדים" בשל המלחמה. עם זאת, הסכם המכירה מעניק למקדונלד'ס את הזכות לרכוש מחדש את המסעדות בעוד 15 שנים.