סגור

"כיפי וטעים" או "אותה אחת"? איך תיקרא מקדונלד'ס החדשה ברוסיה

ענקית המזון המהיר עוזבת את המדינה לאחר 32 שנות פעילות בעקבות הפלישה לאוקראינה; הזכיין שלה בסיביר רוכש את את הסניפים שיתפנו, ובינתיים רשם כמה אפשרויות שמביניהן ייבחר השם לרשת החדשה

מקדונלד'ס רוסיה רשמה מספר שמות אפשריים למותג החדש של מסעדותיה במדינה, כולל Fun and Tasty ("כיפי וטעים"), ו-The Same One ("אותה אחת").
רשת ההמבורגרים הגדולה בעולם, שהפעילה קרוב ל-850 סניפים ברוסיה במשך 32 שנה, מכרה אותם לאחד מזכייניה במדינה בתגובה לפלישה הרוסית לאוקראינה, וגל הזעם והסנקציות של מדינות המערב שהתעוררו בעקבות כך.

1 צפייה בגלריה
מקדונלד'ס מקדונלדס סנט פטרסבורג רוסיה
מקדונלד'ס מקדונלדס סנט פטרסבורג רוסיה
מקדונלד'ס בסנט פטרסבורג
(צילום: שאטרסטוק)

החברה מסרה אתמול (ו') שרשמה פטנט על השמות האפשריים בסוכנות הפטנטים הרוסית, מתוכם היא מתכוונת לבחור את שם המותג הסופי. בין השמות שרשמה נמצאים גם Just Like That ("פשוט ככה"), ו-Open Checkout.
מקדונלד'ס, שמחזיקה ב-84% מסניפיה ברוסיה, היא אחד המותגים הגדולים ביותר שעוזבים את המדינה מאז פברואר. המסעדות שבבעלותה יימכרו לאלכסנדר גובור, שמנהל זיכיון ו-25 מסעדות שלה בסיביר. לזכיינים אחרים תינתן האפשרות להצטרף למותג החדש.
על פי תנאי העסקה עם גובור, עובדי הרשת יוכלו להמשיך לעבוד תחת המותג החדש באותם תנאים למשך שנתיים לפחות. גובור גם יממן את עובדי המנהלה, שכר הדירה והשירותים של הסניפים ב-45 אזורים עד סגירת העסקה.