סגור

"טעים וזהו": הרשת שמחליפה את מקדונלד'ס נפתחה ברוסיה

רשת המזון המהיר יצאה מהמדינה בחודש שעבר בעקבות הפלישה לאוקראינה, ועתה נפתחו סניפיה תחת בעלים, לוגו ושם חדשים. בשלב הראשון ייפתחו 15 סניפים תחת המיתוג מחדש במוסקבה

סניפי מקדונלד'ס ברוסיה נפתחו היום (א') מחדש תחת בעלים, לוגו ושם חדשים - Vkusno & tochka שפירושו "טעים וזהו".
בשלב הראשון ייפתחו 15 סניפים תחת המיתוג מחדש במוסקבה וסביבתה, זאת לאחר שענקית המזון המהיר האמריקאית עזבה בחודש שעבר את רוסיה בעקבות המלחמה באוקראינה. מקדונלד'ס פתחה סניף היסטורי במוסקבה לפני שלושה עשורים, במהלך שנתפס כסמל לנפילת הגוש הסובייטי וסיום המלחמה הקרה. כעת הפתיחה מחדש של הסניפים תהווה מבחן ליכולת של הכלכלה הרוסית להפוך להיות עצמאית ולפתח עמידות לסנקציות שהושתו עליה.
3 צפייה בגלריה
רשת מסעדות במקום מקדונלד'ס רוסיה טעים וזהו
רשת מסעדות במקום מקדונלד'ס רוסיה טעים וזהו
הסניפים החדשים ישמרו על עיצוב הפנים של הסניפים הקודמים של מקדונלד'ס
(צילום: AFP)
אולג פרואב, מנכ"ל הרשת החדשה, אמר כי התוכנית היא לפתוח מחדש 200 סניפים ברחבי רוסיה עד סוף יוני, ואת כל 850 הסניפים במדינה עד סוף הקיץ. "המטרה היא שהאורחים שלנו לא יבחינו בהבדל, לא באיכות ולא בכמות", אמר במסיבת עיתונאים שהתקיימה בסניף הראשון שפתחה מקדונלד'ס במוסקבה.
3 צפייה בגלריה
רשת מסעדות במקום מקדונלד'ס רוסיה טעים וזהו
רשת מסעדות במקום מקדונלד'ס רוסיה טעים וזהו
המיתוג החדש כולל עיגול ושני קווים, שאמורים לייצג המבורגר ושני צ'יפסים.
(צילום: רויטרס)
אלכסנדר גובור, הבעלים החדשים של הרשת, אמר כי החברה מעסיקה 51 אלף אנשים. "בתאגיד ביקשו ממני דבר ראשון לשמור על העובדים, לספק לאנשים עבודה, וזה מה שאני מתכוון לעשות", הצהיר.
לפי פרואב, הסניפים החדשים ישמרו על עיצוב הפנים של הסניפים הקודמים של מקדונלד'ס, אך יעלימו כל זכר לשם הקודם. עוד הוסיף כי החברה תשמור על "מחירים ברי השגה", אך לא שלל את האפשרות להעלאה קלה במחירים בטווח הקרוב.
3 צפייה בגלריה
רשת מסעדות מקדונלד'ס ברוסיה תחת השם טעים וזהו
רשת מסעדות מקדונלד'ס ברוסיה תחת השם טעים וזהו
טעים וזהו
(צילום: רויטרס )
חשיפת השם החדש מגיעה לאחר שביום שישי נחשף גם הלוגו שמחליף את הקשתות המוזהבות של מקדונלד'ס. המיתוג החדש כולל עיגול ושני קווים, שאמורים לייצג המבורגר ושני צ'יפסים. הרקע של הלוגו ירוק, שאמור לסמל את איכות המוצרים והשירותים, כך לפי ההודעה הרשמית שפורסמה.