סגור

דורדאש: מהנדסים ומנהלים יבצעו שליחויות פעם בחודש

חברת השליחויות האמריקאית הודיעה כי כל עובדיה יחויבו לבצע שליחויות או להתלוות לעובד בשירות לקוחות - פעם בחודש, החל בינואר; כצפוי, לא כולם מרוצים מהמהלך

כל עובדי חברת המשלוחים האמריקאית דורדאש - החל ממהנדסי תוכנה ועד למנהלים בכירים - יידרשו לבצע שליחויות או להתלוות לעובד בשירות לקוחות פעם בחודש, כך מדווחת מרקטווץ'.


החברה אישרה אתמול כי הודיעה לכל עובדיה שעליהם להצטרף לתוכנית שנקראת "וידאש" (WeDash) החל בינואר. לדבריה, היא תציג חלופות לעובדים שאינם יכולים לבצע שליחויות, שכוללות כאמור ליווי של עובדים בשירות הלקוחות.
הרווח מהשליחויות האלה ייתרם לארגונים ללא כוונת רווח, וכמו כן יתבצע משוב על ה"שליחים".
מהחברה נמסר כי היא מתניעה מחדש את התוכנית - שהוקפאה לפני שנתיים עקב מגפת הקורונה - מאחר שהיא מעוניינת שכל עובדיה יהיו מודעים לאתגרים ולבעיות שבפניהם היא עומדת.
אולם נראה שלא כל העובדים מרוצים מהיוזמה הזאת. באפליקציית בלינד - המאפשרת לעובדים לפרסם פוסטים באופן אנונימי - פורסם פוסט תחת הכותרת "דורדאש מכריחה מהנדסים לבצע שליחויות מזון", אשר גרר מעל 1,500 תגובות, ובהן "לא הצטרפתי לחברה בשביל לבצע שליחויות" ו"אני לא מצליח להבין אם מדובר בהצעה רצינית או בטרולינג. אם זה רציני - זה לא מקובל בשום אופן". עם זאת היו כאלה שטענו כי "טוב שמהנדסים יראו כיצד עבודתם משפיעה על הלקוחות".
דובר בלינד אישר כי הפוסט נכתב על ידי עובד של דורדאש. דובר של חברת השליחויות אמר כי התלונות בפוסט האמור אינן משקפות את הלך הרוח בקרב העובדים.
לדורדאש יש 20 מיליון משתמשים חודשיים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה ויפן, והיא מעסיקה יותר מ-6,000 עובדים. בנובמבר הודיעה על רכישת חברת השליחויות וולט תמורת 7 מיליארד יורו. העסקה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2022.

1 צפייה בגלריה
חברת משלוחי המזון דורדאש
חברת משלוחי המזון דורדאש
שליח של דורדאש
(צילום: שאטרסטוק)