$
בשולי החדשות

הצרות של ויקטוריה'ס סיקרט: מה עושים עם מלאי של חזיות ספורט שלא נמכרו?

חזיות שמאפשרות להציג מחשוף גם בחדר כושר לא נמכרו כפי שקיוו בחברה. "העסק צמח היטב, אבל פשוט הזמנו יותר מדי חזיות ספורט"

בלומברג 12:4203.05.14

המאמצים של ויקטוריה'ס סיקרט להפוך את חזיות הספורט לפריט אופנה סקסי, לא צלחו כפי שקיוו בחברה. רשת ההלבשה התחתונה השיקה בשנה שעברה קולקציה חדשה של חזיות ספורט, כולל מגוון חזיות פוש-אפ, שנועדו לאפשר לנשים להציג מחשוף גם במהלך אימון בחדר כושר. המהלך היה חלק מההתמקדות של החברה על ביגוד ספורט. אולם, עד כה המכירות לא עמדו ביעדים של החברה.

 

סמנכ"ל הכספים סטיוארט בורגדורפר הודה השבוע כי ויקטוריה'ס סיקרט הזמינו יותר מדי חזיות לעונות קיץ וסתיו 2013, כך שנותר לה עודף במלאי. אולם לדבריו, בחברה ממשיכים להאמין שיוכלו למכור את המלאי גם בלי להוריד מחירים. "העסק צמח היטב, אבל פשוט הזמנו יותר מדי חזיות ספורט", אמר.

 

דוגמניות של החברה דוגמניות של החברה צילום: איי אף פי

 

אל ברנדס (L Brands), החברה האם של ויקטוריה'ס סיקרט, מחפשת מקורות צמיחה חדשים עבורה, כולל התפשטות מעבר להלבשה התחתונה. אולם עד כה התוצאות היו מעורבות. השבוע הודיעה אל ברנדס כי החברה תפסיק בשנה הקרובה למכור פריטים כמו סוודרים, ג'ינסים ושמלות, בשל מכירות נמוכות. הבגדים הללו נמכרו דרך האינטרנט ולא בחנויות הפיזיות של המותג.

 

אולם בניגוד לג'ינסים, חזיות הספורט נמכרות גם בחנויות עצמן וגם באינטרנט. בעת השקת הקולקציה בשנה שעברה טענה המנכ"לית שרין ג'סטר טרני, כי המטרה היא להחיות את שוק חזיות הספורט החדגוני. "רצינו לפתור את הבעיה שחזיות ספורט גרמו לנשים להיראות שטוחות", אמרה טרני בנובמבר. "החזיה שלנו מתמקדת בביצועים וגם במראה".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x