עוד הסכם בין מרתה סטיוארט לג'יי סי פני בשל טענותיה של מייסיס
החברה של כוהנת הלייף סטייל תעצב מוצרים הנושאים את שמה עבור ג'יי סי פני בקטגוריות שאינן בבעלותה הבלעדית של מייסיס
רשת הקמעונות האמריקאית הגדולה ג'יי סי פני וחברת המדיה והמרצ'ינדייזינג של מרתה סטיוארט "ליבינג אומנימדיה" (Living Omnimedia) חתמו על הסכם חדש המבטל את קטגוריות מוצרי הבית של סטיוארט שעליהם טוענת רשת מייסיס (Macys) – יריבתה של ג'יי סי פני – זכויות בלעדיות. כך מדווחת רויטרס.
- מרתה סטיוארט וג'יי.סי פני מציגים: סוף מערכת היחסים
- ניצחון זמני למרתה סטיוארט ולג'יי. סי פני במאבק מול מייסי'ס
- ג'יי.סי.פני רוכשת אחזקת מיעוט במרתה סטיוארט תמורת 38.5 מיליון דולר
על פי ההסכם תעצב החברה של כוהנת הלייף סטייל מוצרים הנושאים את שם המותג "מרתה סטיוארט" עבור ג'יי סי פני בקטגוריות שאינן בבעלותה הבלעדית של מייסיס. בנוסף תוותר ג'י סי פני על 17% מהחברה של סטיוארט שבידיה.
בדצמבר 2011 תבעה מייסיס את ג'יי סי פני ואת "מרתה סטיוארט ליבינג" (Martha Stewart Living) – חברת סגנון החיים של סטיוארט – לאחר שהשניים הגיעו להסכם שותפות. מייסיס טענה שההסכם מפר את החוזה שלה עם סטיוארט המעניק למייסיס זכויות בלעדיות על מוצרי הבישול, המצעים והאמבטיה הנושאים את המוצג של סטיוארט.
"הסכם החדש הוא ניצחון מוחלט למייסיס", אמר לרויטרס עו"ד טד גרוסמן,המייצג את הרשת. "הן הבינו כי המערכה אבודה בדיוק כפי שאנו ידענו שניצחנו בה".
לאחר ההודעה על ההסכם החדש, צנחה מניית ג'יי סי פני לשפל של 30 שנה וסגרה אמש את יום המסחר בבורסת ניו יורק ברמה של 6.42 דור למניה. מייסיס אמרה כי עדיין יש לה תביעות מהשניים הנוגעות לנזקים שנגרמו לה עקב הפרת ההסכם מאז 2011.