$
בשולי החדשות

מקדונלד'ס מודה: הסלטים מהווים רק 2.5% מהמכירות בארה"ב

החברה השיקה לפני עשור קמפיין אגרסיבי לסלטים במאמץ לשנות את תדמיתה, אך לאחרונה החליטה לצמצם תפריט זה. ומה המצב בישראל?

סוכנויות הידיעות 16:2430.05.13

רבים שואלים את עצמם מי באמת הולך למקדונל'ס כדי להזמין סלט. על פי נתוני החברה – כנראה מעט מאד אנשים. מנכ"ל ענקית המזון המהיר דון ת'ומפסון, הודה השבוע כי הסלטים מהווים רק כ-2%-3% ממכירות הרשת בארה"ב. כך על פי דיווחי ה"האפינגטון פוסט".

מקדונלד'ס השיקה לפני עשור קמפיין שיווק אגרסיבי לסלטים במאמץ לשנות את התדמית הלא בריאה שדבק לרשת. אך לאור הירידה במכירות, החליטה הרשת בתחילת השנה להסיר כמה פריטים מהתפריט ובכללם שני סלטים ובמקום זאת להתמקד בארוחות בדולר, שהן 15% ממכירותיה של הרשת.

 

מקדונלד'ס בארץ. הסלטים נמכרים? מקדונלד'ס בארץ. הסלטים נמכרים? צילום: שאול גולן

 

עם זאת, המכירות עדיין נמוכות מדי. לפי גורמים בתעשייה, הבעיה העיקרית של מקדונלד'ס היא המימדים המפלצתיים שאליהם הגיעה הרשת הגלובלית. הדבר מקשה עליה לעשות הרצה למוצרים חדשים, בזמן שזה בדיוק מה שמתחריה עושים. בנוסף, סקרים מראים כי מספר מוצרים כגון הטורטייה McWrap, מאטים את השירות של רשת המזון המהיר.

 

ומה המצב בישראל חובבת הסלטים? במקדונלד'ס ישראל ציינו כי החברה לא מתייחסת למספרים שמפורסמים בחו"ל. לדבריהם, הצעות הסלט של מקדונלד'ס בישראל הן סיפור הצלחה, והוסיפו כי רק בישראל נמכר סלט קצוץ שנחתך במקום.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x