ורייזון תפצה מיליוני לקוחות על חיובי גלישה לא מוצדקים
החברה תפצה 15 מיליון מלקוחותיה בסכום כולל של כ-90 מיליון דולר, אחד ההחזרים הגדולים ביותר ללקוחות שביצעה חברת תקשורת עד היום
הודעת החברה בנוגע להחזרים התקבלה
ורייזון מסרה בהודעתה כי 15 מיליון הלקוחות יקבלו זיכוי שנע בין שניים לששה דולרים על חשבונות אוקטובר או נובמבר, או במקרה של לקוחות לשעבר – צ'קים עם ההחזר.
בהודעה רשמית מסרה ורייזון כי החיובים נגעו ללקוחות אשר חבילת ההתקשרות שלהם לא כללה תוכנית להורדת תכנים, אך התשלום נגבה מהם בכל זאת בשל הורדת תכנים מובנית או בגין חיובים לא מוצדקים על גלישה שהתבצעה בהיסח הדעת.
בשלוש השנים האחרונות, רשות התקשורת הפדרלית בארה"ב קיבלה מאות תלונות מלקוחות של ורייזון אשר טענו כי חוייבו עבור שימוש בתכנים או גלישה בתקופות שהמכשירים שלהם לא היו בשימוש, או לאחר שלחצו בשוגג על מקש שתוכנת להפעיל מיידית את הדפדפן.
משנת 2009 דיווחו הניו יורק טיימס, העיתון פליין דילר בקליבלנד וכלי תקשורת אחרים על לקוחות אשר מתלוננים על החיובים אך נתקלים בהתעלמות מצד החברה.