ויאקום מגייסת את הביטלס לתחרות עם "גיטר הירו"
הבעלים של MTV תשיק ב-9 לחודש הבא את משחק המוזיקה "הביטלס: להקת רוק", לצד השקת "גיטר הירו 5"
ויאקום תנסה לפתות קהלים חדשים, ולהתחרות בסדרת המשחקים המצליחה "גיטר הירו", באמצעות המשחק החדש שלה - "הביטלס: להקת רוק".
המשחק יעקוב אחרי הקריירה של הרביעייה מ-1963 בליברפול ועד להופעה האחרונה על הגג ב-1969 בלונדון. ויאקום מניו יורק, בעלת הערוצים MTV ו-VH1, תשיק
"להקת רוק" הוא מנוע הצמיחה של משחקי החברה, שזקוקה לזריקת מרץ לאחר השפל של המכירות וההפסדים של השנה האחרונה. הכנסות החברה לרבעון השני נפלו ב-41% כתוצאה מירידה במכירות המשחקים.
הערכות הן, כי המשחק יימכר ב-1.7 מיליון עותקים השנה - פחות ממחצית מהמכירות הצפויות ל"גיטר הירו 5" שאמור לצאת בתחילת החודש הבא בחברה המתחרה "אקטיוויז'ן בליזארד".
מכירות משחקי המוזיקה נפלו השנה ב-46% לרמה של 452 מיליון דולר, לאחר 11 רבעונים של צמיחה שהסתיימו ב-2008. המפתחים והיצרנים מתכננים להשיק השנה 29 משחקים חדשים - עלייה של 20% ביחס לאשתקד.