דיסני מגבירה ההשקעה במשחקי וידאו
החברה מרחיבה את מאמצי הפיתוח הפנימיים, ומחפשת אחר חברות לרכישה. שוק משחקי הווידאו בארה"ב גדול יותר משוק מכירת כרטיסי הקולנוע
דיסני מתכננת להגדיל את ההשקעה במשחקי וידאו, כדי להגדיל את ההכנסות ממותגי הסרטים שלה. החברה, הבעלים של אולפן האנימציה המצליח פיקסאר, הגדילה את תקציב פיתוח המשחקים שלה ביותר מ-10 אחוז, שכרה מפתחים חדשים ומחפשת חברות בתחום כדי לרכוש אותן.
שוק משחקי הווידאו
האחראי על החטיבה בדיסני, גרהאם הופר, אמר כי החברה משקיעה במותגים שיש להם פוטנציאל להיות רווחים גם במצב הכלכלי הנוכחי. עד עתה נהגה דיסני להפיק משחקים המבוססים על משחקיה בעיקר בעזרת חברות חיצוניות, וכעת היא מקווה להשאיר את מרבית הפיתוח, ונתח גדול יותר מההכנסות, בתוך החברה. הרוווחים שלנו יהיו גדולים יותר, אמר הופר, אם נטפל בעצמנו בפיתוח ובהפצה. החברה מתכננת להשקיע יותר מאמצים בפיתוח ל-Wii, לאור ההצלחה של קונסולת המשחקים, ביחס למתחרות פלייסטיישן ו-XBOX.