$
המזרח התיכון

מיתון? בעולם הערבי ממשיכים לקנות יגואר

יצרנית רכבי היוקרה הבריטית הודיעה על עלייה של 6% במכירותיה לשווקים במדינות המזרח התיכון וצפון אפריקה ברבעון הראשון של השנה

דורון פסקין 23:5022.04.09
חרף המשבר העולמי, הודיעה יצרנית הרכב הבריטית הוותיקה יגואר, על עלייה במכירותיה בעולם הערבי במהלך הרבעון הראשון של שנת 2009. בסך הכול דיווחה יגואר על עלייה של 6% במכירותיה לשווקים במדינות המזרח התיכון וצפון אפריקה במהלך החודשים ינואר-מרץ 2009 בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת
2008.

 

ההצלחה בתקופה הנדונה מיוחסת במידה רבה לפופולאריות בה זכה הדגם יגואר XF, שאחראי על כמחצית המכירות בשנת 2008 וממשיך לעשות חיל מבחינת הביקושים גם בשנת 2009.

 

בשנת 2008, נמכרו 65,000 מכוניות יגואר חדשות ברחבי העולם - עלייה של 8% בהשוואה לשנת 2007. בכך הצטרפה יגואר לקבוצה מצומצמת של מותגי כלי רכב שסגרו את שנת 2008 בהיקף מכירות גבוה יותר בהשוואה לשנה הקודמת. באזור המזרח התיכון ההצלחה הייתה כפולה ומכופלת ולפי נתונים שפורסמו על ידי יגואר מכירותיה בשוק הערבי זינקו בכ-35% בשנה שעברה.

 

רובין קולגן, מנהל יגואר בעולם הערבי, צוטט כאומר: "יגואר מחויבת למכור מכוניות יפות ומהירות. הנתונים האחרונים מוכיחים שאנחנו הפנמנו את זה והדגמים החדשים שלנו מותאמים היטב לטעם הלקוחות באזור זה".

 

הכותב הוא מנהל מחלקת המחקר בחברת אינפו פרוד מחקרים (המזה"ת)

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x