סגור

השבוע שהיה בעולם עסקי הספורט

החרמת הפרמיירליג בסין; התרחבות ופעילויות לאוהדי פריז סן ז'רמן וליברפול בניו יורק; סיטי נכנסת לעולם הקריפטו; העצמה נשית בליגה הבכירה לכדורגל נשים בארה"ב; אלו הן הידיעות הבולטות מעולם עסקי הספורט בשבוע האחרון

פרמיירליג בסין? לא כאשר יש משבר גיאו-פוליטי

ע"פ דיווחים באתלטיק, הפרמיירליג לא שודרה במהלך הסופ"ש בסין בעקבות מחוות התמיכה באוקראינה אשר התרחשו במחזור האחרון. זו אינה הפעם הראשונה ששידורי הפרמיירליג במדינה נפגעים בעקבות אירועים גיאופוליטיים. ביולי 2020, מחזור משחקי פרמיירליג לא שודר בערוץ CCTV, אחד מערוצי הטלוויזיה המדיניים והבכירים בסין, בשל מתחים ביחסים בין בריטניה לסין.


רכש חדש לסיטי: פלטפורמה למסחר בקריפטו

עולמות הקריפטו והכדורגל ממשיכים להתערבב. מנצ'סטר סיטי הודיעה על שותפות גלובלית עם OKX, פלטפורמת מסחר למטבעות קריפטו. השותפות כוללת גישה לקבוצות הגברים והנשים של סיטי יחד עם קבוצת האי-ספורטס של המועדון. מועדוני כדורגל לרוב מגבילים את מספר השותפים העסקיים שלהם מסקטור מסוים וסביר להניח ששותפות זו לא הייתה נחתמת אלמלא סיטי ביטלה הסכם דומה עם חברת 3 Key Technologies בנובמבר 2021, לאחר שעלו חששות לגבי הלגיטימציה העסקית של החברה.

1 צפייה בגלריה
משמאל קווין דה בריינה מנצ'סטר סיטי בפרימייר ליג
משמאל קווין דה בריינה מנצ'סטר סיטי בפרימייר ליג
משמאל קווין דה בריינה ממנצ'סטר סיטי בפרימייר ליג
(AP)

ליגת ה-NWSL עפה גבוה

הליגה הבכירה לכדורגל נשים בארה"ב, ליגת ה-NWSL, הכריזה על חברת התעופה האמריקאית דלתא איירליינס כשותפה רשמית של הליגה. במסגרת השותפות, דלתא איירליינס תעבוד עם הליגה בכדי לתמוך בשחקניות עם סדנאות ותוכניות בנושאים כמו העצמה נשית, גיוון והכללה חברתיים לצד הפעלות לאוהדים לאורך העונה.

שבוע האופנה של פריז סן-ז'רמן

מועדון העל הצרפתי חנך חנות דגל רשמית של המועדון באחד מהמיקומים הכי מבוקשים בעולם למותגי אופנה, השדרה החמישית בניו-יורק. השותפות של פסז' עם חברת המרצ'נדייז Fanatics הובילה לפתיחה של חנות זו. החנות תציע קולקציה ייחודית המשלבת בין אלמנטים של המועדון לעיר ניו-יורק ובכך מציבה את המועדון כשחקן חדש בתחום האופנה הגבוהה. מדובר בחנות הגדולה ביותר של המועדון מחוץ לצרפת והיא מצטרפת לחנויות גלובליות אחרות של המועדון בערים כמו לוס אנג'לס, טוקיו, סיאול ודוחה שבקטאר. אירוע הפתיחה של החנות יתקיים ב-18 במרץ.

אנפילד ניו יורק

לא רק פריז סן ז'רמן שמה עין על התפוח הגדול. ליברפול משיקה חוויה חד פעמית לאוהדים. תאפשר להם להרגיש באנפילד ובעיר ליברפול באמצעות מתחם חד פעמי וטכנולוגי בעיר בסוף החודש. אז מה בחוויה? 60 דקות בהן אוהדים ירגישו כאילו הם באנפילד, החל מחדר הגביעים ועד מעבר במנהרת השחקנים ומגע בשלט This Is Anfield המפורסם. בנוסף יהיה במתחם אזור ממותג של EA Sports (מפתחת סדרת משחקי פיפ"א) ועמדות לרכישת מרצ'נדייז של המועדון.