סגור
הארי קיין במדי באיירן מינכן
הארי קיין (צילום: INA FASSBENDER / AFP)

אחרי העזיבה של טוטנהאם: הארי קיין נוטש גם את נייקי - לטובת סקצ'רס

קפטן נבחרת אנגליה בכדורגל, שעבר בקיץ תמורת 86 מיליון דולר מטוטנהאם הבריטית לבאיירן מינכן הגרמנית, נטש את נייקי וחתם על חוזה שסכומו לא פורסם עם סקצ'רס. כניסת סקצ'רס לתחום הכדורגל לא נראית מקרית במיוחד מכיוון שארה"ב עתידה לארח את מונדיאל 2026

קפטן נבחרת אנגליה בכדורגל, הארי קיין, נוטש את נייקי לטובת עסקת חסות חדשה עם מתחרה שלה. הכדורגלן הבריטי, שעבר בקיץ בעסקת ענק מטוטנהאם הבריטית לבאיירן מינכן הגרמנית (תמורת 86 מיליון דולר), חתם על חוזה עם סקצ'רס (Skechers).
החברה לא פרסמה את סכום העסקה, אך ציינה כי מדובר בחוזה "שיתוף פעולה לכל החיים". הפרזנטור החדש צפוי לעשות שימוש בנעלי סקצ'רס כבר ביום שישי הקרוב, במשחק של באיירן נגד וורדר ברמן.
סקצ'רס, יצרנית הנעליים השלישית בהכנסותיה בארה"ב, נכנסה ממש לאחרונה לתחום הכדורגל עם הנעל החדשה שלה SKX – המבוססת לדבריה על "טכנולוגיה חדשנית" שלא נראתה כמוה. היא תתחיל למכור את הנעל החדשה כבר בספטמבר באונליין ובכמה חנויות נבחרות באירופה.
קיין הסביר השבוע ל-15 מיליון עוקביו באינסטגרם את ההחלטה לחתום על הסכם עם סקצ'רס. "החברה פנתה אליי לפני מספר חודשים והציגה לי את חזונה, את מה שהם רוצים לעשות בתחום הכדורגל. נדהמתי מהמפגש איתם, מהנעליים, וריגש אותי להיות חלק מהצוות הזה. זהו פרק חדש עם נעליים חדשות מעתה והלאה, ואני נלהב לראות לאן הוא יוביל", אמר קיין.
אף שסקצ'רס לא סיפקה סיבה להחלטה להיכנס לתחום הכדורגל, לא ניתן להתעלם מלוח הזמנים של הענף – ב-2026 ארה"ב תהיה מארחת שותפה של אליפות העולם בכדורגל (המונדיאל), לצד קנדה ומקסיקו.